Skocz do zawartości

Chell

Użytkownicy
  • Zawartość

    1337
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    31

Ostatnia wygrana Chell w Rankingu w dniu 8 Luty

Chell posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

145 Diament społeczności

3 obserwujących

O Chell

  • Tytuł
    Bezproduktywny hejter
  • Urodziny 02/19/1999

Contact Methods

  • AIM
    Yes
  • MSN
    Yes
  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    Yes

Previous Fields

  • Team
    Marcin Fortuniak
  • Tlen
    Yes
  • Steam
    4tk
  • GG
    Yes
  • last.fm
    Forteeek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Kostrzyn / Poznań
  • Interests
    oglądanie dobrych filmów, gra na gitarze, wychodzenie z domu na baleciki i ruchanko, przerzucanie naleśników

Ostatnie wizyty

31188 wyświetleń profilu
  1. CA2018 - Wyniki!

    o, Wojo jeszcze siedzi na forum, chociaż ktoś odbierze statuetkę @Korodzik, tę wielką tablicę tworzy ten wielki grafik - @Wojzax
  2. rozwiązane, użyłem po prostu view_angle i przerobiłem rysowanie budyneczków żeby były w górę a nie y-i
  3. hej, kombinuję z 2.5D, ale oczywiście wywalam się na samym początku. draw_sprite_ext( s_house, i, camera.x + lengthdir_x( distance_to_point(camera.x, camera.y), point_direction(camera.x, camera.y, x, y) + global.z_rotation ), camera.y + lengthdir_y( distance_to_point(camera.x, camera.y), point_direction(camera.x, camera.y, x, y) + global.z_rotation )-i, 1, 1, global.z_rotation, c_white, 1 ); cały zamysł polega na tym, żeby rysować wszystko wokół kamery - tak, by ta mogła się obracać wedle uznania gracza. obrót działa super, wszystko się stosuje do punktu odniesienia (kamery), ale nie daj boże spróbuję przesunąć kamerę - wtedy, nawet przed jakimikolwiek transformacjami z_rotation, x i y domku szaleje - przy kącie 0* np., gdy chcę przesunąć kamerę po prostu w górę, domki lecą w dół przedziwnym zygzakiem. co robię nie tak? edit: nie krzyczcie za liczenie całej pozycji co iteracje xD docelowo oczywiście przeliczę to gdzie indziej
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    bardzo intrygująco to wygląda, czekam z niecierpliwością
  5. Z racji tego, że Maskowana tekstura i Hybrid Procedural Animation Rigs dostały po tyle samo głosów - dogrywka! Macie czas do 31.01.2019, g. 23:59 na wyłonienie zwycięzcy! Głosujemy poprzez dodawanie odpowiedzi. Głosujcie, argumentujcie!
  6. mogę Cię w takim razie prosić o podejrzenie tych 2 kategorii? nic nie musisz ujawniać, byle tylko było wiadomo czy to nie jakieś trollkonta
  7. hej, wybaczcie obsuwe - żeby nikogo nie rozliczać z głosów, bo to nieladne, będzie dogrywka. założę temat za jakieś 2 godzinki. szczerze powiedziawszy zauważyłem że albo moja urazona duma mi sugeruje rzeczy, albo w Silniku i Użytkowniku roku na małej przestrzeni czasowej padło kilka niespodziewanych i stawiajacych głosowania na głowie głosów, co się zdaje zbiegać z pojawieniem się tamtego dnia kilku dziwnych kont, więc za rok głosowania będą jawne i dla użytkowników z jakimś wkładem w gmclan ad 2019
  8. tu za to dla mnie ciężki wybór między wjazdem na twojego starego a doprowadzaniem do porządku rozwydrzonego bachora, bo pierwsze tak niewinnie głupie i wyrwane z kontekstu, a drugie genialny punch. głos na bachora
  9. faktycznie ciężki wybór, ja się wachałem między psychonautsowym Zewem przestworzy a arcyciekawym Kobiecym pepperoni, i ostatecznie głos na to drugie
  10. głos na procedural look at animation, bo to some next gen shit
  11. pixelbox, bo Dester zrobił grę, którą każdy chociaż przez chwilę chciał zrobić
  12. głos na Ships Unite, bo przy okazji szykowania głosowań ściągnąłem i wygląda na to, że jutro mi umili drogę do Poznania
  13. Wojo - [url] Gnysek - [url] I am Lord - [url] Exp Wojo I am vader - [url] Głosujcie, argumentujcie!
×