Skocz do zawartości

Fervi_

Użytkownicy
  • Zawartość

    574
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Fervi_ w Rankingu w dniu 6 Maj

Fervi_ posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

1 Neutralny

O Fervi_

  • Tytuł
    Linuksowy Alfons
  • Urodziny 05/18/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://Fervi.must.die!.z0mg

Previous Fields

  • Team
    Intinte Foundation
  • GG
    7826448
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Ziemia
  • Interests
    Bla bla bla ... Fervi ;]

Ostatnie wizyty

30173 wyświetleń profilu
  1. Odniesienie względem muzyki

    Różne rozwiązania, spróbuję Na upartego można samemu coś takiego napisać, bo jeśli muzyka w GM jest w pamięci trzymana to odtworzenie jej trwa chwilkę (i to może zwykły alarm robić), a turbo precyzyjnej dokładności nie potrzebuję (zapewne do 0.5 sekundy) Fervi W każdym razie dziękuję
  2. Witam, nie miałem lepszego pomysłu Można jakoś wziąć punkt odniesienia względem upływu czasu muzyki? Jak w typowych grach muzycznych, by nie było, że z powodu laggów powstaje desynchronizacja graficzna od muzycznej Kiedyś się chyba nie dało, ale nie wiem jak dziś. Oczywiście bez zewnętrznych bibliotek itd. Fervi
  3. Fervi Team ogłasza nabór!

    Kiedyś to były czasu, dzisiaj nie ma czasów Może odkopiemy co się działo na GMClanie 10 lat temu i więcej? xd Myślę, że to lepsze od Kwejka. Ewentualnie podzielcie się swoimi historiami https://busy.org/@fervi/parafirmy-robiace-gry-nie-robcie-tego Fervi
  4. [Linugz] Enigmowanie gier

    Ja uważam (każdy ma swoją opinię), że GM:S i Enigma nadają się do jednego celu. Do tworzenia gier przez ludzi, którzy nie ogarniają jak się tworzy gry w czymś ogólnie lepszym. Fervi
  5. [Linugz] Enigmowanie gier

    Heh, a tu jestem zalogowany Godot zapewne jest dobry, ja go nie rozumiem. Ja rozumiem tylko parę języków. Poza tym Godot jest na Linugza i gry jak są FLOSS to są portowane raczej na wszystko. A skoro jest Enigma, to może da się stare gry zaktualizować - od taki teścik Równie dobrze można się zapytać, że skoro jest Godot (czy Unity) to po co GM:S. Fervi
  6. Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    Technicznie tak - bo silnik to silnik. Tylko nie wiem czy Game Maker (czy Enigma to może nawet gorzej) nadaje się dla twórców większych projektów. W parę osób fajnie jest tworzyć gry i tyle. Ja Occula z kolegą robiłem - myślę, że nieźle wyszło (szczególnie nowa wersja), ale nie porównywałbym tego jako Yu-Gi-Oh czy to coś od Blizzarda killer (nawet pomijając rozgrywkę zupełnie inną) GMClanowicze często nawet nie używaja Game Makera. Jak zaczynałem Occulta to wiele osób pisało mi, bym olał go i wziął Unity3D. Niestety mój mózg nie ogarnia nic poza GM i tylko w nim siedzę, wiec ... Natomiast jakby ogarniał to równie dobrze można na Lua siedzieć czy Pythonie - w teorii większość rzeczy powinna chodzić z ich dodatkami do tworzenia gier. Fervi
  7. Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    > Czyli jakbym zrobił remake Civilization 2 w GM to w dalszym ciągu byłaby to prosta gra bo GM prosty? Większość gier to często "mini gierki". Zdarzają się bardzo dobre gry, na przykład Magi (przeszedłem parę razy - polecam). Oczywiście chodzi o to, że większość gier to tworzone przez parę osób gry. Jak w Linuksie (w sensie gry open source mam na myśli xd) - W skrócie indyki niż AAA Fervi
  8. Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    Większość z tych gier mogłaby walczyć z tymi Linuksowymi i przegrać - także tego. Game Maker jest fajny, ale nie róbmy z niego jakiegoś arcydzieła - takie proste do gier 2D i tyle Tak jak Enigma. Dlatego go używam, bo próg wejścia jest niski, a gry mimo, że dobre - są zwykle prostsze Fervi
  9. Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    Ale przynajmniej nie demówki dodawane do CD Action :> Propozycja jest prosta - jak ktoś chce to może zająć się Enigmą i zarobić. Tyle. Ma swoje zady i walety jak to mawiają Fervi
  10. Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    Możesz mojego occulta na github znaleźć (ale teraz prace są nad "nową generacją" - nowe grafiki, muzyki itd. bo na tamte ludzie narzekali) Z tych nie moich to był port (o ile nie został wywalony) czegoś w rodzaju Mario 64 (lub jakiejś odmiany 3D) Oczywiście projekt ma być kompatybilny z GM:S, więc potencjalnie każda gra z otwartym kodem może śmigać Fervi PS. Widzę, że teraz mogę się logować XD matko bosko gmclanowo
  11. Promocja na GM na humblebundle

    I tak wszystkich bugów nie załatają, a to powinno tak być (od 31 lipca nie przyjmują zgłoszeń błędów i łatają stare - a tak przeczekają z błędami i zostaną) Fervi
  12. Occult

    Tytuł: Occult Gatunek: Gra karciana Opis: Gra karciana, w której 8 magów (w Demo 2) próbują za pomocą magii krwi zniszczyć przeciwnika. Magia krwi oprócz jej siły charakteryzuje się poświęceniem krwi, by zaatakować przeciwnika. Download: HTML5 (Buguje się jak Windows przy aktualizacji - jeśli nie możesz grać na wersji Windowsowej lub innej - polecam): http://ocult.tk/ Windows: http://ocult.tk/download/occult-win.zip Inne platformy: https://steemit.com/polish/@fervi/occult-demo Rozmiar pliku: ~25MB Autorzy: Programowanie: Fervi Fabuła: Brak (czasowo?) Grafika: K-Zet Muzyka: Fervi i K-Zet Screeny:
  13. Ocult

    Gra powstaje, ma dźwięki (podstawowe), ma też tutorial. Demo w ciągu tygodnia mam nadzieję. Zacząłem pisać na Steem przy okazji tekst jak powstała gra (w bólach i męczarniach? XD). Tekst podzielony będzie na części, bo kompletujemy materiały, a przy okazji robimy inne projekty (jak OpenYGO) Tutaj wersja polska artykułu: https://steemit.com/polish/@fervi/tworzenie-occulta-1 Tutaj po angielsku (można koledze dać jak powstają gry w bólach) https://steemit.com/gamedev/@fervi/occult-story-1 Fervi PS. Chyba muszę zmienić awatar ...
  14. GMS a android SDK

    w android SDK mam do wyboru wersję androida których jak dobrze rozumiem SDK chce pobrać(SDK Manager). Jakie wersje wybrać? Czy wybranie najnowszej oznacza kompatybilność wsteczną? Jeśli nie to czy jak wybiorę no. 4.4, 2.1, 2.3, 6.0 to jak użytkownik ma android np. 2.2 albo 4.3 7.0 itp to mu nie będzie aplikacja działać? Jak wybrałem wszystkie wersje to pobrało mi KILKADZIESIĄT GB DANYCH(ponad 30GB) aż skończyło się miejsce na dysku bo nie skończyło pobierać... Jakieś wskazówki? Na stronie yoyogames masz listę co pobrać i to zrób. Gry działają od 2.3 w górę. Tak, trochę to zajmuje; jak ci miejsca brakuje włącz kompresję NTFS Fervi
  15. GM Studio Web

    @gnysek Ta wersja EA będzie faktycznie dla 1.4? Fervi
×