Skocz do zawartości

ANtY

Użytkownicy
  • Zawartość

    4713
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana ANtY w Rankingu w dniu 10 Maj

ANtY posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

55 Duża Cegła Społeczności

O ANtY

  • Tytuł
    8 = D
  • Urodziny 03/31/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://frozendistrict.com

Previous Fields

  • Team
    Frozen District
  • Steam
    antek11
  • GG
    10155240
  • Nagrody
    Najlepsza Gra (CA 2015)
    Najlepszy Zapowiedz (CA 2014)
    Najlepszy GIF (CA 2013)
    Najlepsza Zapowiedz (CA 2013)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Poznań

Ostatnie wizyty

39305 wyświetleń profilu
  1. Warfog 2 - OxGames

    a imo powinno zostać od boku, bo mało jest takich rtsów, tylko przekminić gameplay dobrze, żeby to było miodne i grywalne
  2. Ignis

    wow, jak z lola!
  3. Fervi Team ogłasza nabór!

    trochę dziwnym językiem napisane
  4. The Meaning

    jakby kogoś to ciekawiło to nagrałem gameplay jak wygląda pierwsze 7 dni w prototypie tej giery
  5. czemu nie pracujesz w branży

    praca w magazynie wykańcza ciało, praca w GD wykańcza umysł
  6. czemu nie pracujesz w branży

    to tak serio dla dużej części pewnie to jest kwestia kasy - w gamedevie w porównaniu do reszty IT stawki są naprawdę niskie, do tego duża niestabilność zatrudnienia, umowy o dzieło i brak ubezpieczenia
  7. Ships Unite

    może bardziej jakieś wizualne cue na statku/fali jeśli jego poziomu nachylenia odbiega od odpowiedniego do danej sytuacji. Im większe odchylenie od wymaganego tym wyraźniejsze cue jakby statki miały ryjki to mógłby rozdziawiać usta i robić przerażone oczka, ale statki nie mają ryjków bo na tę chwilę jest wrażenie, że rozbicie statku przychodzi znienacka + w pierwszych levelach fale może powinny być mniej strome / bardziej łagodne / dłuższe
  8. Ships Unite

    Wygląda to naprawdę ładnie i zachęcająco ale za cholerę nie umiem w to grać, na dystansie ~16 zawsze ginę, co chwile mi statek "wybucha" a, i z wersji publicznej usunalbym przycisk "reset progress"
  9. czemu nie pracujesz w branży

    każdy pracuje w jakiejś branży, jeśli pracuje that is
  10. Mega Mountain: The Return

    no, prosta zmiana, a wygląda to bardziej spójnie ale ten link do filmiku to mi nie działa
  11. Mega Mountain: The Return

    no i teraz to bardzo fajnie wygląda, trzymam kciuki, żeby dobrze szło
  12. bird

    no, zrób np. żeby od 20-ej przeszkody zmieniała się ich grafika, później od 40-ej znów, itd. doda to poczucia progressu dla gracza i sprawi, że będzie chciał dojść do następnego "levelu" i zobaczyć jak wygląda
  13. Ignis

    mega jakościowe to logo, good job!
×