-
Postów
3 353 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Typ zawartości
Profile
Forum
Wydarzenia
Odpowiedzi opublikowane przez Jaklub
-
-
dzięki za posty
dzięki, działa okej, ludzie generalnie nie narzekali jak testowalijak Jaklub coś zrobi to zawsze coś zarąbistego bardzo ładne choć zastanawiam się jak to będzie działać na dłuższa metę albo ile pamięci ram będzie zjadać :3 :thumbsup:
umarł jakoś w 2015, elementy stamtąd są w tej grzeA wyszedł w końcu? Bo pamiętam że był na bardzo zaawansowanym poziomie -
-
testuję gify
-
łał dzięki już dawno nie byłem żółty
-
No właśnie też myślałem. Ale GM nie zwraca błędu i nawet to działa. Nie chce mi się sprawdzać któremu klawiszowi to odpowiada, ale o ile jest to wartość liczbowa to będzie to traktować jako numer ascii.
w wersji 1.4.1757 po wstawieniu 0x01 w miejsce 1 automatyczny sprawdzacz składni wywala błąd dokładnie w tym punkcie i w przypadku keyboard_check dokładnie taki jak w pierwszym poście
x sprawia, że interpreter szaleje
to nie powinno nigdy działać i jeśli działa, panowie z yoyo znowu coś spieprzyli albo czegoś nie skończyli
manual zaleca $ do używania heksadecymali
-
w gmie nie ma 0xgówno
wartości szesnastkowe pisze się po $
-
-
istnieje devkit z bibliotekąA do tego jest jakieś API? -
dziękiJestem pełen podziwu. Dawno na gmclanie nie było produkcji na takim poziomie.W wolnym czasie postaram się przejść całą grę.
taA to jest na mega drive? bo w sumie pczeciągnałem tylko obraz gry na emulator ale nie wiem nadal która to konsola bo ten emulator jest do paru konsol -
dzięki za posty
c, z tym że jak chcesz zabrać się za coś bardziej wymagającego, bez choć części asm się nie obejdzieRobiłeś to na czysto w Assemblerze czy w C?Programowanie na stare konsole to dla mnie ciekawy temat ale nigdy nawet nie próbowałem, nie miałem odwagi.
tak jest "czyściej" - kolor bloków jest aktualizowany tylko wtedy, gdy coś na nich konkretnie ląduje, a nie po prostu jest (różnica bardziej widoczna w późniejszych poziomach, gdzie kolory zmieniają się cyklicznie)szkoda że 1 platforma na na której się startuje się nie zalicza od razu :P -
Tytuł: Mega Q*bert
Gatunek: zręcznościowo-logiczna
Opis: 6 lat temu napisałem takie demko na starą segę, 4 miesiące temu postanowiłem sobie napisać całą grę od początku i skończyłem
coś pomiędzy remakiem a sequelem q*berta
jest pomarańczowy stwór który skacze po klockach zmieniając ich kolory
kiedy zmieni wszystkie na wyznaczony kolor, plansza jest skończona
z góry (i z boków) regularnie zlatują przeciwnicy i inne rzeczy
dotknięcie każdego niezielonego obiektu który nie jest tęczowym dyskiem kończy się stratą życia
żeby było fajniej, dodałem większe plansze, bloki różnego rodzaju, więcej wrogów i co-op dla dwóch graczy
są dwa tryby - mega z 80 nowymi planszami i arcade - bardziej bezpośredni remake arcade'owej gry
gra niestety nietestowana na konsoli bo nie mam flashcarta
Download:
wersja 1.1 + Fusion 3.64 do odpalenia na PC
Rozmiar pliku: 512KB
Autorzy:
Programowanie:JaklubGrafika:Jaklub + edytowane ripyMuzyka:Jaklub (ale tylko wbijałem instrumenty i nuty do trackera)Screeny:
-
Jakość twoich gierek jak zwykle mnie zaskakuje :)Jaklub - Twoja wersja Battle City jest super! Choćby z snesa! Rewelacja!
dzięki
-
I nie odpalaj na win 10 bo ci się zapętli proces otwierania GMa i będziesz miał nasrane dziesiątki procesów z GMem :P
czasem zdarza mi się to też na siódemce, ale dość rzadko
-
instaler 8.1
https://dl.dropboxusercontent.com/u/4211550...staller-8.1.exe
jeszcze rok temu aktywacja działała, więc możesz chociaż sprawdzić (albo skrakować, nie wiem)
-
Też robiłem ale mi się nie chciało kończyć :D Może tobie się uda, powodzenia.
ja też robiłem, ale nie w 3d
praktycznie wszystko było, ale chyba nie wypuściłem bo nie chciało mi się oryginalnych map odtwarzać czy coś, nie pamiętam
tryb z 4 razy większymi mapami na więcej graczy był fajowy
przy następnej okazji spróbuję może wygrzebać kod źródłowy i coś z nim zrobić
-
Ogólnie zpowiada się ciekawie ale kolor czołgu natychmiast do wymiany- brązowy/czarny/niebieski byle nie ten- w ogóle go nie widać
jest oliwkowy pewnie dlatego bo w oryginale był oliwkowy, ale faktycznie tekstury/kolory o kant dupy rozbić narazie, mam nadzieję że to placeholdery
-
Ja zabrałem się za kolejny projekt, który chcę skończyć w 30 dni. Tym razem to Battle City w 3D.
Jak na 2 godziny, to zrobiłem dużo.
zadbaj jeno o dobrze odtworzony system cegieł i jakiś sensowniejszy wizualny styl i będzie super cacy
-
a po co żeś to w game start wepchnął, użyj create
poczytaj se w manualu o eventach
-
Ok czyli nie bug a lekki bezsens :D
w oryginale bodajże może wyjść do dwunastu, więc źle imo nie jest, dorzucę do następnej wersji górną granicę przy spawnowaniu bo zapomniałem, ale 20 raczej zostanie
-
A ja miałem buga w classycznym chodzonym trybie. Coś się stało że seria nowych potworków z podpalonych drzwi wychodziły masowo, jakby ich resp odpalił się więcej razy niż raz.
za jednym razem ma ich wyjść dwadzieścia, jeśli wyszło więcej to jest bug, przyjrzę się temu
-
fajnie dzięki
co do ucieczki przed hurry-upem, według mnie nieduży problem, ale można zrobić prostą poprawkę która załatwiłaby sprawę
metalowy kangur ma taką funkcję - ma długo mrygać i bierze na klatę dwa wybuchy nieczerwonej bomby; gdy jest uszkodzony spowalnia gracza. innej funkcji nie ma, blokuje używanie większości specjalnych itemów tak samo jak inne kangury, więc balans jest
-
nie wiem co to ma znaczyc, 2 razy pobieralem całą grę i archiwum totalnie uszkodzone
widocznie windows z dropboxem się gryzie i rozpiernicza archiwa przy wymianie pojedynczych plików, 7zip wypakowuje ale coś zrzędzi przy tym, nie wiem jak winrar, przepakowałem i jest git
-
jest nowa wersja dzieci (bugfixy i takie)
pacz:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/4211550...51-053patch.zip
cała gra:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/4211550...omberman053.zip
-
Zabawy z izometrią. Jest to tylko nakładka na top down w którym są obliczane wszystkie kolizje.
Jest 60 FPS jak otworzycie w Youtube
fajne to
System skilli
w Pytania zaawansowanych
Opublikowano
script_execute które tylko wywołuje skrypty ze zmiennej dalej jest, poleciało execute_string i inne funkcje które parsują gmla na żywo