Skocz do zawartości

Jaklub

Użytkownicy
  • Postów

    3 353
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi opublikowane przez Jaklub

  1. dzięki za posty

    jak Jaklub coś zrobi to zawsze coś zarąbistego bardzo ładne choć zastanawiam się jak to będzie działać na dłuższa metę albo ile pamięci ram będzie zjadać :3 :thumbsup:
    dzięki, działa okej, ludzie generalnie nie narzekali jak testowali

    A wyszedł w końcu? Bo pamiętam że był na bardzo zaawansowanym poziomie
    umarł jakoś w 2015, elementy stamtąd są w tej grze
  2. No właśnie też myślałem. Ale GM nie zwraca błędu i nawet to działa. Nie chce mi się sprawdzać któremu klawiszowi to odpowiada, ale o ile jest to wartość liczbowa to będzie to traktować jako numer ascii.

    w wersji 1.4.1757 po wstawieniu 0x01 w miejsce 1 automatyczny sprawdzacz składni wywala błąd dokładnie w tym punkcie i w przypadku keyboard_check dokładnie taki jak w pierwszym poście

    x sprawia, że interpreter szaleje

    to nie powinno nigdy działać i jeśli działa, panowie z yoyo znowu coś spieprzyli albo czegoś nie skończyli

    manual zaleca $ do używania heksadecymali

  3. Jestem pełen podziwu. Dawno na gmclanie nie było produkcji na takim poziomie.

    W wolnym czasie postaram się przejść całą grę.

    dzięki

    A to jest na mega drive? bo w sumie pczeciągnałem tylko obraz gry na emulator ale nie wiem nadal która to konsola bo ten emulator jest do paru konsol
    ta
  4. dzięki za posty

    Robiłeś to na czysto w Assemblerze czy w C?

    Programowanie na stare konsole to dla mnie ciekawy temat ale nigdy nawet nie próbowałem, nie miałem odwagi.

    c, z tym że jak chcesz zabrać się za coś bardziej wymagającego, bez choć części asm się nie obejdzie

    szkoda że 1 platforma na na której się startuje się nie zalicza od razu :P
    tak jest "czyściej" - kolor bloków jest aktualizowany tylko wtedy, gdy coś na nich konkretnie ląduje, a nie po prostu jest (różnica bardziej widoczna w późniejszych poziomach, gdzie kolory zmieniają się cyklicznie)
  5. Tytuł: Mega Q*bert

     

    Gatunek: zręcznościowo-logiczna

     

    Opis: 6 lat temu napisałem takie demko na starą segę, 4 miesiące temu postanowiłem sobie napisać całą grę od początku i skończyłem

    coś pomiędzy remakiem a sequelem q*berta

    jest pomarańczowy stwór który skacze po klockach zmieniając ich kolory

    kiedy zmieni wszystkie na wyznaczony kolor, plansza jest skończona

    z góry (i z boków) regularnie zlatują przeciwnicy i inne rzeczy

    dotknięcie każdego niezielonego obiektu który nie jest tęczowym dyskiem kończy się stratą życia

    żeby było fajniej, dodałem większe plansze, bloki różnego rodzaju, więcej wrogów i co-op dla dwóch graczy

    są dwa tryby - mega z 80 nowymi planszami i arcade - bardziej bezpośredni remake arcade'owej gry

     

    gra niestety nietestowana na konsoli bo nie mam flashcarta

     

    Download:

    wersja 1.1 + Fusion 3.64 do odpalenia na PC

    wersja 1.2

    wersja 1.2 PAL

    Rozmiar pliku: 512KB

     

    Autorzy:

    Programowanie:
    Jaklub

    Grafika:
    Jaklub + edytowane ripy

    Muzyka:
    Jaklub (ale tylko wbijałem instrumenty i nuty do trackera)

    Screeny:

    s1.PNGs2.PNG

    s3.PNGs4.PNG

  6. Też robiłem ale mi się nie chciało kończyć :D Może tobie się uda, powodzenia.

    ja też robiłem, ale nie w 3d

    praktycznie wszystko było, ale chyba nie wypuściłem bo nie chciało mi się oryginalnych map odtwarzać czy coś, nie pamiętam

    tryb z 4 razy większymi mapami na więcej graczy był fajowy

    przy następnej okazji spróbuję może wygrzebać kod źródłowy i coś z nim zrobić

  7. Ogólnie zpowiada się ciekawie ale kolor czołgu natychmiast do wymiany- brązowy/czarny/niebieski byle nie ten- w ogóle go nie widać

    jest oliwkowy pewnie dlatego bo w oryginale był oliwkowy, ale faktycznie tekstury/kolory o kant dupy rozbić narazie, mam nadzieję że to placeholdery

  8. A ja miałem buga w classycznym chodzonym trybie. Coś się stało że seria nowych potworków z podpalonych drzwi wychodziły masowo, jakby ich resp odpalił się więcej razy niż raz.

    za jednym razem ma ich wyjść dwadzieścia, jeśli wyszło więcej to jest bug, przyjrzę się temu

  9. fajnie dzięki

    co do ucieczki przed hurry-upem, według mnie nieduży problem, ale można zrobić prostą poprawkę która załatwiłaby sprawę

    metalowy kangur ma taką funkcję - ma długo mrygać i bierze na klatę dwa wybuchy nieczerwonej bomby; gdy jest uszkodzony spowalnia gracza. innej funkcji nie ma, blokuje używanie większości specjalnych itemów tak samo jak inne kangury, więc balans jest

×
×
  • Dodaj nową pozycję...