Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 10/27/20 w Posty

  1. 6 punktów
  2. 5 punktów
    Pracę nad Seid-Chronicles zostały wznowione , grę planuje ukończyć w 2021 roku , pewnie nie które osoby z gmclanowiczow myślały że projekt został anulowany jednak nic z tych rzeczy
  3. 3 punkty
    System takedownów wersja wstępna
  4. 2 punkty
    najmniejsza = min(argument1, argument2, argument3, argument4, argument5); najmniejsza = min(3, 5, 12, 2, 6); // zwroci 2 Żeby takie proste rzeczy wyjaśniać Edit: Nie pamiętam ile w GMie jest max argumentów dla tej funkcji ale chyba 16.
  5. 2 punkty
    Lyrics Video który zrobiłem w Unity 2017
  6. 2 punkty
    Bardzo możliwe swoją drogą ciekawe czy jest ktoś kto przeszedł wszystkie wcześniejsze części serii Seid mówię o starej gwardii , Ignis , I AM the Law , Anty i wielu wielu innych , gdy jeszcze jako nastolatek pojawiłem się na gmclanie z moimi pierwszymi produkcjami Swoją droga miło tu wrócić po tych latach przerwy , mam nadzieję że gry które planuje wydać przypadną wam do gustu aczkolwiek po produkcji ,, Seid-Chronicles,, planuje stworzyć remake gry ,,Pac-Man Revenge II,,która stworzyłem w 2010 roku jeszcze jako nie dyzmek lecz dyzmaken Znalazłem tę stronę całkiem przypadkiem tak podczas oczekiwania na najnowszą odsłonę https://www.mobygames.com/game-group/seid-series Niestety to co jest napisane w tym artykule to fala krytyki na temat gry , Jeżeli Seid-Chronicles zostanie przyjęty to będą może i kolejne odsłony lecz jeśli nie seria zostanie zakończona . series of amateur Polish-language platform games, created in Game Maker. The games are characterized by a strange storyline, simplistic graphics and numerous spelling errors.The series was originally created and published on the Polish game-making forum GMClan by the user "dyzmaken"/"dyzmek", and it has ever since been an in-joke among the GMClan community due to the games' questionable quality and bizarre style.
  7. 1 punkt
    Tytuł: Garden Adventure Gatunek: gra logiczna z widokiem z góry Opis: Garden Adventure to gra logiczna w której pomagamy zajączkowi sadzić kwiatki. Gra działa w html5 i można w nią grać za darmo w przeglądarce. Download: Dostępna za darmo na CrazyGames Autorzy: Programowanie: Sebastian Wiśniowski Grafika: Mirosław Wiśniowski Muzyka: Sebastian Wiśniowski Screeny:
  8. 1 punkt
    Ustaw wszystkim wspólnego rodzica (parent) i wtedy najbliższy jest instance_nearest(player.x, player.y, obj_rodzic);
  9. 1 punkt
    Cześć 😀 powiedzcie Kochani, jak robicie/kupujecie/dostajecie tilesety do gry powiedzmy top down, to jaką to ma/winno mieć formę? Dajmy na to las, drzewka, trawa, woda, ścieżka takie tam. Czy plik z PNG przeźroczystym, na którym są zbiorczo poustawiane tilesy obok siebie, w taki sposób, że musicie otworzyć to i sobie kopiuj wklej zrobić kazda tile trawy, czy wody, jest okej, czy absolutny wymóg to żeby każdy zapetlajacy się tile był w osobnym png? A gdy woda jest animowana, to każda klatka jest osobnym PNg, czy w jednym png są wszystkie klatki w odpowiednim odstępie (jest jakoś zdefiniowany przez przyjęty kanon?)) czyk jak gamemaker string generuje że zlepione klatki są na jednym png? Bo jak ktoś używa innego programu niż gamemaker to ta ostatnia forma jest dla niego odtwarzalna?
  10. 1 punkt
    Generalnie dla samego GM w ogóle tilesy są jakieś dziwne, bo pierwsza kratka powinna być zawsze pusta. Wygląda też, że jeśli zrobisz animacje, to one mogą być w kolejnych kratkach, a po prostu w room editorze, jak wybierzesz ten tileset, to wyświetli go już z animacją (wydaje mi się, że nadal można też statycznie ustawiać kratki) - zatem nie tworzy się raczej osobnej grafiki - wszystko z jednego tilesetu musi być na jednym sprite. Wydaje mi się też, że te tilesety które są automatycznie wstawiane, w rozmiarach 16 i 47 mogą mieć tylko jeden auto i to jest wtedy używane jak pędzel w room editorze, a wtedy taki sprite wygląda mniej więcej jak jeden z tych:
  11. 1 punkt
    Czemu krytyki? Jak dla mnie to brzmi jak prawda
  12. 1 punkt
    Co racja to racja , jednak przyznam że nigdy nie miałem do czynienia z edycjami ,,Game Maker Studio" na pewno z czasem przejdę na wspomniany program jednak póki co nadal tworzę na 8.1
  13. 1 punkt
    2020 jednak nie jest taki zły!
  14. 1 punkt
    Tytuł: Pompeczki Gatunek: Sportowa Opis: Odrzuć wszystkie nowe cuda w technice gier komputerowych proponowanych przez Microsoft i Sony! Już dziś możesz poczuć się tak, jakbyś na prawdę ćwiczył używając jedynie klawiatury! Masz problemy z motywacją? Nie martw się, gra ma wbudowany system "Nie ma opierdalania się", który z pewnością zmotywuje cię do dalszej pracy! Po prostu podeprzyj się nad klawiaturą i ćwicz! Pobierz: PÓŁ MEGA ZA TAKĄ GRĘ! Screeny: Autorzy: Flaque: "Programowanie" Flaque: Pomysł Flaque: Grafika Flaque: Muzyka Hardkorowy Koksu: Dźwięki Dziękuję za uwagę i życzę owocnej pracy nad sobą!
×