Skocz do zawartości

niebieskiBrylant

Użytkownicy
  • Zawartość

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana niebieskiBrylant w Rankingu w dniu 7 Marzec

niebieskiBrylant posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

6 Neutralny

O niebieskiBrylant

  • Tytuł
    Chicken
  • Urodziny 03/10/1993

Contact Methods

  • Website URL
    linarite.eu

Previous Fields

  • Team
    Linarite Software
  • Steam
    _markusalgorytmiczny_
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak

Profile Fields

  • Skąd
    Xyridia
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    gry, AI, anime, djent, głupota ludzka

Ostatnie wizyty

148 wyświetleń profilu
  1. Marketplace się nie ładuje

    A co ja będę mówił. Nagrałem filmik nawet xd TUTAJ Naprawdę nie rozumiem
  2. Marketplace się nie ładuje

    Na sklepie, jak się tam zalogujesz, po lewej masz menu. Już teraz Ci nawet nie powiem, co w tym menu jest, bo się nie moge nawet zalogować. Nie wiem, o co tu chodzi :/
  3. Marketplace się nie ładuje

    Zalogować się można, ale jak się wchodzi w Sell yout assets, wywala ten błąd...
  4. Marketplace się nie ładuje

    Ehh. No to to chyba coś poważniejszego, skoro sklep już nieczynny 5 dni...
  5. Marketplace się nie ładuje

    Akurat kiedy miałem wrzucić na sklep moje skrypty xD, musieli zamknąć. Poza tym to już na prawdę jest denerwujące. Może ja nie mam Tweeter'a. Winni dać info w newsach w GM:S'ie, to jakieś pierdoły tam wypisują a nie to, co istotne, jak właśnie awaria...
  6. Marketplace się nie ładuje

    Czy Wy też nie możecie wbić na sklep z assetami Yoyo? Kiedy próbuję wejść to albo mi wyrzuca, że muszę spróbować później + jakiś misio ściskający logo GM:S'a xD, albo certyfikat jest niebezpieczny i przeglądanie nie będzie prywatne... Nie rozumiem. Spróbujcie wejść na Marketplace'a, bo ja za cholerę nie mogę. Mam nadzieję, że dokręcają "śrubki" i stąd sklep jest nieczynny... ale czemu nie powiadomili w newsach w GM:S'ie?
  7. Splash screen w GMS2

    Siema. Mam takie drobne pytanie. Jeśli wejdziemy na yoyogames.com i tam się zalogujemy, po czym wybierzemy "GAMEMAKER" i tam "Products", pokażą się dostępne do kupienia eksporty. W " GameMaker Studio 2 Creator Windows" niestety będzie się pojawiał splash screen od Yoyo, bo jest tam w opisie "Windows with a GameMaker Studio 2 splash screen. W " GameMaker Studio 2 Desktop" jednak tego nie napisali. Czy ma ktoś ten eksport kupiony w GMS2? Bo chciałbym wiedzieć, czy w "GameMaker Studio 2 Desktop" też jest ten obowiązkowy splash screen, którego nie da się wyłączyć. Pozdro i mam nadzieję, że ktoś mi odpisze, bo teraz tkwię w próżni totalnej, bo ani nie mogę odzyskać poprzedniej licencji z GMS1, ani nie wiem, czy opłaca się kupić tego Desktop'a do GMS2... miałem formata kompa i muszę wprowadzić licencję jeszcze raz do GMS1, a nie mam już dostępu do e-mail'a, bo debil zapomniał hasło :/. Pisałem już do Yoyo w sprawie starej licencji, to dostałem ticket'a z konkretnym numerkiem... pewnie za 10 lat odpiszą. W sumie wolałbym już przejść na tego GMS2, ale nie wiem, jak jest z tym splash screenem, bo jak mam płacić 300PLN i mieć nadal splasha, to ja dziękuję... wkurzają mnie już Ci geniusze z Yoyo... tyle kombinują, a tylko utrudniają
  8. NanoTanks

    Witam. NanoTanks jest już ukończone w wersji alpha. Przeszło sporo testów i szlifowań mechaniki, ale w niedługim czasie dodam shader, który tak obiecałem ;). Tytuł: NanoTanks Gatunek: zręcznościowa (i konkretna strategia poniekąd xd) Opis: Jest to gra inspirowana legendą Battle City od Namco. W grze nie bronimy jednak orła, a naszym zadaniem jest dotrzeć do 50'go poziomu, gdzie czeka na nas boss, którego musimy zniszczyć. Gra jest bardzo trudna, jednak to przez to, że celowo zminimalizowałem szanse na bonus, który uzupełnia nam nasze 5 żyć. To w zamian za to, że nie bronimy orła ;). W niedalekiej przyszłości planuję dodać edytor map, jaki miał miejsce w Battle City. Download: http://linarite.eu/ Rozmiar pliku: 4.67MB. Autorzy: Programowanie: Ja Fabuła: Ja Grafika: Ja Muzyka: Ja Screeny:
  9. NanoTanks

    No te kropki to żołnierze xd, niedobitki :). Obsługę pada mogę dorobić, ale najpierw muszę się zaopatrzyć w takowego. Pocisk wroga Cię zabił? Pociski nie zawsze się ze sobą zderzają i tak miało być. Chodziło o minimalne oddanie realizmu
  10. NanoTanks

    Sprawdzone i odpisane Odnośnie NanoTanks, już po premierze xd. Można pobierać (puki co bez efektu) z mojej strony http://linarite.eu/ Założyłem sobie też Game Jolt'a https://gamejolt.com/@LinariteSoftware
  11. NanoTanks

    Na razie mam drobny problem z shaderem xd powiedzmy. Nie jest kompatybilny z ustawieniami NanoTanks xd
  12. Ktoś oglądał/ogląda Rick'a I Morty'ego?

    Jeszcze nie wiem, ale podejrzewam, że będzie to jedynie ich pojawienie się chwilowe na mapie, gdzie Rick będzie wymiatał naszych wrogów z mapy xd. Myślę nad tym, jak to ciekawie zrobić, bo wiem na pewno, że ich szansa na pojawienie się w losowym momencie na losowej mapie będzie kosmicznie mała, ale będzie
  13. Jak w temacie xd. Zamierzam do którejś mojej gry dodać sekretny "smaczek" związany z tytułowymi postaciami xd.
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    No teoretycznie masz rację, ale to pierwsza gra na mojej stronie, a jak ludzie zobaczą, że pierwsza jest epicko ultra trudna, to nie wiem, czy zainteresują się innymi produkcjami x). Krąży mi po głowie ten hardcore mode, gdzie gra sprawdzałaby, czy był on włączony przy ostatniej śmierci wroga i jeśli był, dodawałaby bonus punktowy w postaci dodatkowego procenta punktów
  15. NanoTanks

    Na dzień dzisiejszy tak to się wszystko prezentuje. Jeszcze niecałe dwa dni do premiery ;D
×