VanGogh Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Jak zrobic coś takiego jak ice towerze że postać może wskoczyć na jakiś obiekt od dołu a jak postać będzie leciała z góry na obiekt to sie zatrzyma na tym obiekcie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 uzyj warunkow i vspeed :) czyli sprawdzasz czy vspeed jest wiekszy od 0 to wtedy sie zatrzymuje a jesli jest mniejszy to przelatuje przez obiekt :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 3 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 A mogłbyś mi napisać koda ?? Nie wiem jak to zrobic ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Lutego 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 A mogłbyś mi napisać koda ?? Nie wiem jak to zrobic ;/ Proponuję zacząć od spróbowania i pokombinowania. A potem dopiero pytać dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 3 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 a co mam napisać ?? :( if vspeed > 0 ..... co dalej ? if vspeed <0 ..... co dalej ? Sory ale dopiero sie ucze :confused: :helpsmilie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 No jezeli predkosc jest dodatnia (czy tam ujemna nie pamietam co z tym vspeed) i jest kolizja z czyms ustaw predkosc na 0... Proste... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 3 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Co?? Mam przy kolizji ustawić prędkość na 0 :/ ?? NIe rozumiem. Niech ktoś mi zrobi przykład.. :helpsmilie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Masz przykład :) http://www.gmclan.org/up1867_11_jump_trought_platform.html to kod Yody jak mi robił też to wskakiwanie, jakby co. Kolizje muszą działać jak w zegarku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Masz tu lepszy :} https://gmclan.org/up739_12_jump_up.html Nie musisz mnie dodawać do creditsów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Wielkie dzięki kryniak !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Sory za double posta ale i tak mi coś nie działa oto link : https://gmclan.org/up3391_11_Ice_tower.html Można zauważyć że jeśli wskoczy sie na pierwszą platworme po prawo i sie z niej zeskoczy bohater przeleci przez platwormę u dołu ;) Prosze pomóżcie :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Step platformy: GML if (obiekt.y+obiekt.sprite_height-2<y) solid=true; else solid=false; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się