Skocz do zawartości

Zablokowane Przykład ekwipunku


Rekomendowane odpowiedzi

Wykorzystaj przyklad Yody, na razie najlepszy z tych dawanych tutaj, ale nie najlepszy ogolem, bo sporo daloby sie zmienic/dodac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<dumny> :D

 

@up: Musisz przy tworzeniu itema zdefiniować jego sprite_index na swój sprite ;p - itemy są tworzone w obj_Control, przy pomocy skryptu item_create(...) :)

 

 

:bye1: Dobra a jak zrobić żeby ekwipunek pojawiał się jak naciśnie się np.Tab ?? Wiem że to głupie pytanie ale jestem początkujący więc proszę o pomoc :jezor:

I jeszcze jedno: jakma dodać więcej tych 'szarych kratek' (miejsc na ekwipunek)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam przyklad Yody chce zrobic rooma w ktorym postac bedzie zbierac rozne przedmioty a ekwipunek bedzie sie pojawial gdz nacisnie sie np TAB . Jak zrobic aby gdy bochater zbierze jakis przedmiot byl on w ekwipunku ??

Probowalem robic pojawianie sie ekwipunku ale pojawia sie jakis blad :angry:

 

Sory ze nie pisze zmiekczen ale cos mi sie z klawiatura stalo <_< Mam nadzieje ze nie dostane warna :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaa.. juz wiem thanx :)

 

I jeszcze jeden problem zrobilem rooma z ekwipunkiem i z bohaterem chce zrobic jesli kliknie sie myszka na jakis przedmiot wskakuje on do ekwipunku wlaczam gre klikam i na jakis item wyskakuje error :

Unknow variable posY :crying: HELP !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat w nadziei że ktoś mi odpowie. Jeszcze raz opisze mój problem. zrobiłem 2 roomy w 1 postać która se chodzi w 2 ekwipunek. Dałem do roomu z postacią obj_control a reszte do ekwipunku. Dałem postaci kolizjon z inwentorami i cod ten co był w left pressed. Włączam gre. na początku jest dobrze ale jak postać dojdzie do itema pokazuje sie error :

 

Unknow variable posY

 

Yoda mówił żeby ją zadeklarować więc to zrobiłem włączam gre i na początku pokazuje sie :