Skocz do zawartości

Zablokowane [SDL] Problem...


Solmis

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki kod:

 

#include<SDL.h>
#include<stdlib.h>
#include<string>
#include<conio.h>
#undef main

int main() 

{
    
SDL_Cursor * kursor;
SDL_Surface * obrazek;
Uint32 kolorMaski;
SDL_Surface * ekran;
SDL_Event event;
Uint32 bialy;
SDL_keysym * keysym;
SDL_WM_SetCaption( "Program, wiesz... xD", NULL );


int SDLCALL SDL_InitSubSystem(SDL_INIT_EVERYTHING);

ekran = SDL_SetVideoMode(680, 520, 0, SDL_HWPALETTE);
ekran = SDL_LoadBMP("tlo.bmp");

bool quit = false;

SDL_Flip(ekran);

    if( SDL_Flip( ekran ) == -1 )
    {
        return 1;    
    }
    
    while( quit == false )
    {
        while( SDL_PollEvent( &event ) )
        {
            if( event.type == SDL_QUIT )
            {
                quit = true;
                
            }
        }
    }

                        
obrazek = SDL_LoadBMP("miecz.bmp");
SDL_SetColorKey(obrazek, SDL_SRCCOLORKEY | SDL_RLEACCEL, kolorMaski);
                        
int SDLCALL SDL_ShowCursor(1);
                
}

Niby wszystko kompiluje się i program działa...

ALE tło (background) pozostaje czarne...

A oprócz tego "caption" wyświetla "SDL_app", a nie to co ustawiałem... :|

Z góry dzięx! xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie ty sam wiesz co w tym kodzie napisałeś. Bo w większości nie rozumiem bo co napisałeś ładowanie bitmapy na koniec programu ,gdzie SDL_Quit(), gdzie odświeżanie programu w głównej pętli czemu chcesz ustawić caption przed ustawieniem trybu graficznego, dlaczego *

ekran zyskuje nowy wskaźnik ?

Weź się porządnie za kurs !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...