M@ILOSZ Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Jak sprawdzic czy obiekt1 względem obiektu2 jest polożony po lewej czy po prawej, i czy jest u góry czy u dołu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Porównać ich pozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brocelliand Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 if not object1.x = object2.x {if object1.x > object2.x {kod} //object1 jest po prawej else {kod} //object1 jest po lewej} if not object1.y = object2.y {if object1.y > object2.y {kod} //object1 jest niżej else {kod} //object1 jest wyżej} Chyba tak to wygląda ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamosca Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 porownac pozycje x i z. Edit: fakt x i y. thx za uwage. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 porownac pozycje x i z. lolz :lol2: jakie z? chyba x i y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 GML if (x-other.x <0) { //obiekt wywołujący kod jest po lewej stronie obiektu other; } else { //obiekt wywołujący kod jest po prawej stronie obiektu other; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 @Yoda: zauwaz, ze jak wcisniesz CTRL+SHIFT, zmienia sie bodajze jezyk klawiatury w systemie i zamiast Y pisze sie Z i na odwrot :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Pablo: A nie lepiej GML if x<other.x { // akcja gdy objekt jest po stronie prawej } else { // akcja gdy objekt jest po stronie lewej } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Tak też można, ale różnicę z pozycji x zawsze można jeszcze wykorzystać do pewnych innych przydatnych obliczeń :P np image_xscale ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 z można wykorzystać w 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi