Paqoo Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 A jednak sprawia trudności.. :( Zrobiłem tak, że dałem w alarm 5 obj_bohater: global.hlt+=2; global.mp+=1; No i oczywiście dałem wywołanie eventa w step: alarm[5]=room_speed*2; Nie rozumiem dlaczego to nie działa!? :angry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 alarmu sie nie wywołuje w step tylko create :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 GML if alarm[5]=-1 then alarm[5]=room_speed*2; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maskow Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 create: GML alarm[5] = room_speed * 2; alarm[5]: GML global.hlt+=2; global.mp+=1; alarm[5] = room_speed * 2; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 alarmu sie nie wywołuje w step tylko create :] guzik prawda, można wszędzie gdzie chcesz, trzeba tylko odpowiednio go zaprogramować. Jeżeli alarm wywoływany jest w stepie, to co każdy krok od nowa ustawiany jest na podaną wartość - przez co nie zaczyna się odliczać. Oba kody powyżej są prawidłowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 wiem :D zle sie wyraziłem chodziło mi o to że tym sposobem co on podał nie można w step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 7 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Dzięki! Teraz działa jak należy.. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi