Syliush Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Myślisz że ktoś z tego forum o tym nie wie, te języki prawie w każdej grze tego wieku są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 ale GML najlepszy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 ale GML najlepszy smile.gif Ha ha ha ha ha ha ha ha!!! Leżę i kwiczę! ^_^ Nie znasz się to się nie wypowiadaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Dobra wracając d mojego problemu. Nobody mi nie zależy na teorii bo mi za przeproszeniem gówno obchodzi tylko na kodzie lub jak to naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Ja nigdy nie podaję kodu ( chyba, że jakąś funkcję ). Podaje tylko sposoby, jak coś zrobić. Wymuszam w was myślenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Dobra wracając d mojego problemu. Nobody mi nie zależy na teorii bo mi za przeproszeniem gówno obchodzi tylko na kodzie lub jak to naprawić.A nas gówno obchodzi, że Ty masz problem. Zajrzyj w kod i pomyśl. Tak zazwyczaj robi programista. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Podkreślam słówko programista Musiałem wtrącić jeszcze słówko :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Dzięki waszej zachęcie udało mi się zrobić backpacka z vievem, żeby nie było więcej takich postów podzielę się wam z kodem End step if ( inEq == 1 ) { x = objBackpack.x + ( i*44 ); y = objBackpack.y + objBackpack.posY; } Będzie niestety nie nadążało za viewiem ale to nie problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Odwołuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Jak zwiększyć ilość miejsc w inventory otóż dodałem w inventory posy i nie wiem dlaczego nie działa Triple post ? Warn. ;> Snake Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Fajny przykładzik. Oj, Yoda, sporo kodowałeś musiałeś, żeby osiągnąć pro efekt. Wad nie ma żadnych ten przykład :P. Ocena: 5/5 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekk15 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 A jak mam zrobic zeby te itemy zostawaly w tym Inventory jak sie porusze???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 if (inInv=1) { x= objInventory.posX[j] + view_xview[0]-3.5; y = objInventory.posY[j] + view_yview[0]-2; } W Item w evencie draw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feynorn Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 if (inInv=1) { x= objInventory.posX[j] + view_xview[0]-3.5; y = objInventory.posY[j] + view_yview[0]-2; } W Item w evencie draw ERROR in action number 1 of Draw Event for object obj_miecz: Error in code at line 3: x= objBackpack.posX[j] + view_xview[0]-3.5; at position 22: Unknown variable j Zmieniłem tylko inInv na InEq i objInventory.posY[j] na objBackpack.posX[j] Da mi ktoś odpowiedź co pomieszałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 co to jest to j? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feynorn Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 No tak napisał Syliush więc się pytam po co to i czemu mi wyskakuje przez to error. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Ja nie wiem u mnie działa zobaczę jeszcze resztę mego kodu Edit: Jeżeli nie wiecie skąd mam te "j" to zobaczcie sobie skrypt item set w 19 i 20 linijce. PS. Wydobędę inventory i dam tutaj linka ale to zajmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Yoda, przykład jest bardzo dobry 5/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 dit: Jeżeli nie wiecie skąd mam te "j" to zobaczcie sobie skrypt item set w 19 i 20 linijce. No i? tam nie ma deklaracji tej zmiennej rofl. "j" to iterator w pętli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feynorn Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 No i? tam nie ma deklaracji tej zmiennej rofl. "j" to iterator w pętli. To może powiesz jak zrobić, żeby było dobrze? Chodzi o to by przedmioty poruszały się w plecaku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Zapisać należy do zmiennej aktualną pozycję itema względem backpacka a następnie przesuwać tylko backpack, a item przypisywać do pozycji BP uwzględniając odsunięcie zapisane do zmiennej wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feynorn Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Zapisać należy do zmiennej aktualną pozycję itema względem backpacka a następnie przesuwać tylko backpack, a item przypisywać do pozycji BP uwzględniając odsunięcie zapisane do zmiennej wcześniej. Mógłbyś dać kod? bo nie wiele rozumiem :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Mógłbyś dać kod? bo nie wiele rozumiem crying.gif Nie. Czytaj aż zrozumiesz. Czytanie ze zrozumieniem to podstawa - na egzaminie można za to dostać masę punktów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owyn Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Yoda, widzę że odwaliłeś kawał dobrej roboty :] Jeżeli skończę robić jakąś grę w GM'ie to licz na miejsce w autorach. Powinieneś więcej takich przykładów/silników robić. Pozdrawiam, owyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 4 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Yoda, widzę że odwaliłeś kawał dobrej roboty emot11.gif Jeżeli skończę robić jakąś grę w GM'ie to licz na miejsce w autorach. Powinieneś więcej takich przykładów/silników robić. Dziękuję. A więcej przykładów mojego autorstwa jest, jednak ostatnio straciłem chęci na robienie kolejnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Mam pytanie odnośnie tego przykładu. Pisałem Ci na PW ale nie odpisałeś. Pytanie brzmi następująco: co zrobić żeby itemy podążały za viewem? Bo dodają się normalnie, ale zostają - tylko plecak się przemieszcza. I druga rzecz: Gdzie są zmienne do ekwipunku? Proszę o szybką odpowiedź.. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zmieniaj ich pozycje w end step lub w draw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Może ktoś przerobi ten przykład na viewy. Ile to roboty? Jak ktoś wie o co chodzi to nie problem. Rzuciłby na upload i każdy mógłby pobrać. Co wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Ile to roboty? no wlasnie, ile to roboty zajrzec do dokumentacji? poza tym, mozna poszukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Jak zawsze gotowi do pomocy. Może zamiast takiego żałosnego posta byś pobrał plik, przerobił go (jeśli potrafisz) i wysłał na upload!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się