Nobody Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Przyklad taki o... Mimo to dobry do nauki :) Dzieki niemu zrobilem swoje wlasne inventory dodatkowo Drag&Drop :P Jeszcze jest pare bugow ale nad tym pracuje xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Gdzie on ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Przyklad taki o... Tzn. jaki? =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 xD gites po prostu gites xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Przyklad taki o... Tzn. jaki? =) Taki, ze ujdzie w tlumie :P Gdzie on ? Gdzie co? Ten moj? Nie dam xD Musialbym przerabiac to wszystko, zeby mozna bylo latwo zmodyfikowac, a w to juz nie chce mi sie bawic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 jeszcze jedno, jak robic te itemy"recznie", poniewz chce umiescic tam wiecej wlasciwosci (kazdy item jako oddzielny obiekt)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 (kazdy item jako oddzielny obiekt)? Nie. Robisz to samo co w skrypcie tylko że zamiast argumentów podajesz od razu zmienne. Taki, ze ujdzie w tlumie tongue2.gif No właśnie tego tłumu przykładów jakoś tu nie widzę. Dlatego go zrobiłem. Musialbym przerabiac to wszystko, zeby mozna bylo latwo zmodyfikowac, Czyli nie jest taki doskonały =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 @up: Doskonaly nie, bo jest kilka bugow (np. dodawanie do siebie potionkow) ale wazne ze to moj wlasny :) I mi wystarczy :) Zrobilem go dla siebie a nie dla innych, wiec nie dawalem tam zadnej opcji szybkiej modyfikacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Zrobilem go dla siebie a nie dla innych, wiec nie dawalem tam zadnej opcji szybkiej modyfikacji Nawet jeśli dla siebie, to IMO liczy się funkcjonalność, automatyka i prostota obsługi takiego plecaka ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Ja mam z tym problem :( chce to wsadzić do mojej gry ale po wejściu do ekwipunku (room) wyskakuje error że nie rozumie global.inv = NULL (czy jakoś tak) czemu tak jest? :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Musisz w swojej grze dodać stałą zmienną "NULL" i ustawić jej wartość na -1. ( Global Game Settings >> Zakładka "Constants" ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Świetny przykład.Mi się co prawda raczej nie przyda,bo nie mam zwyczju robić gier z inventorami,ale... :] Daję 4/5,poniewaz mozna byloby go zdziebka udoskonalic,ale to w końcu przykład;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Dzięki za to działa :) ale... niestety jest następny problem :crying: mam room który musi być pierwszy zawsze, zanim rozpocznie się gra ponieważ jest w nim obiekt który musi być sam w roomie i który uaktywnia skrypty do innej części gry. Ale inventory żeby rysowały się statystyki musi być 1 w kolejności, inaczej tylko backpack i inventory sie rysuje. Mam obiekt który po nacisnięciu I przenosi do inventory, ale jak już mówiłem, inv musi być 1 a nie może! :crying: mam nadzieję że wiecie o co chodzi. Mógłby ktoś tak to zmienić żeby staty rysowały się zawsze? PS. Ten room jest częścią przykładu tekstów do RPG autorstwa gnyska którym się wspomogłem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Mam problem otóż gdy zrobię tak aby itemy w inventory miały view to gdy je włoże do plecaka to one sa tylko w jednym miejscu a jak juz sprubuje załorzyc to zostają na tym samym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Odś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 GML view_xview[numer]; view_yview[numer]; Nie chce mi się grzebać w tym kodzie, sorka. Poszukaj, gdzie się ustawia x i y przedmiotów i dodaj do tego te 2 zmienne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Sorry że muszę ci truć głowę ale nadal mi nie działa a wręcz wywala błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Zamiast numer masz wpisać numer viewa... <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 nie jestem na tyle głupi żeby nie wpisywać^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 To jaki ci błąd wyskakuje? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 już mi przestał bo tam poprawiłem tyle że nadal pojawiają się na itemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Łomatko :P Myślałem, że za viewem nie chodzą... Czytać już nie umiem... :/ Musiało ci się coś spieprzyć z inicjacją miejsc na ekwipunek. Tam popatrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Dobra dobra ale nie przezywaj mnie bo to mnie obraża^^. Do rzeczy udało mi się odszukać mój błąd otóż mam taki kod if ( inEq == 1 ) { x = objBackpack.x + ( posInBp*32 ); y = objBackpack.y + objBackpack.posY; } Inicjuje mi miejsca Y jednak z miejscem X czyli od lewej strony mi nie działa i mam podejrzenia że to jest związane z posInBp*32 wiem że to jest odległość od klatki zapełnionej aby każdy przedmiot w oddzielnej kratce jednak to mi nie działa i nie wiem dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Może posInBp = 0 ? :) Przy wkładaniu itemu do plecaka poszukaj tego :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Może posInBp = 0 ? :) Przy wkładaniu itemu do plecaka poszukaj tego :P A co mi to da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 0 * 32 = 0 Czyli wszystkie przedmioty będą w tej samej pozycji X... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Aaa... PS. Zmieniłeś avatar :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Nie mam GM'a i nie chcę ściągać, żeby nie śmiecić. Pomagam z teorii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 A dlaczego nie masz GM???, skoro to forum dla game makerów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 A nie przyszło ci do głowy pisanie gier w innych językach? Chociażby C++, C#, Pascal, Java, nawet w PHP można... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się