Skocz do zawartości

Zablokowane GML tag test


Tymon

Rekomendowane odpowiedzi

GML
// Nowe połączenia

new = tcpaccept( listen, dll39_nonblock );

if( new > 0 )

{

m = ds_map_create();

ds_map_add( m, 'ip', tcpip( new ) );

ds_map_add( m, "name", 'unknown' );

ds_map_add( m, 'socket', new );

 

nid = 1;

while( ds_map_find_value( players, nid ) != 0 )

nid += 1;

 

ds_map_add( players, nid, m );

 

clearbuffer();

writebyte( 1 );

writeshort( nid );

event_user( 0 );

}

 

// Odbieranie danych na TCP

soc = ds_map_find_first( players );

while( soc > 0 )

{

// ID mapy

m = ds_map_find_value( players, soc );

 

while( true )

{

s = receivemessage( soc );

if( s <= 0 )

break;

 

// ID wiadomości

i = readbyte();

 

switch( i )

{

case 2: //Zmiana nicku

var name;

name = readstring();

ds_map_replace( m, 'name', name );

 

clearbuffer();

writebyte( 2 );

writestring( name );

event_user( 0 );

break;

}

}

 

soc = ds_map_find_next( players, soc );

}

 

while( true )

{

s = receivemessage( udp );

if( s <= 0 )

break;

 

// ID wiadomości

i = readbyte();

 

// ID gracza

p = readbyte();

 

switch( i )

{

case 1:

break;

}

}

I jak? =)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz jeszcze czekamy na akceptację Ranmy. =P

GML
/*

Inicjuje plecak

*/

 

// Rysowany czy nie

global.bag_draw = true;

 

// Rozmiar plecaka

global.bag_size = argument[0];

 

// Tworzenie tablicy plecaka przechowującej typ obiektu

var i;

for( i = 0; i < global.bag_size; i += 1 )

{

global.bag[i,0] = noone; //Obiekt, noone oznacza brak

global.bag[i,1] = 0; //Typ, 0 oznacza zwykłego slota

global.bag[i,2] = 32 * i; //X slota

global.bag[i,3] = 0; //Y slota

global.bag[i,4] = argument[1]; //Grafika tła

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parser się wali:

Fatal error: Cannot redeclare preg_callback() (previously declared in /home/ranma/public_html/forum/sources/classes/bbcode/bbcode_gml.php:13) in /home/ranma/public_html/forum/sources/classes/bbcode/bbcode_gml.php on line 13

EDIT:

Lama song!
Here's a lamaThere's a lamaAnd another little lama..Fuzzy lamaFunny lamaLamaLamaDuckLamaLamaCheesecakeLamaTabletBrickPotatoLamaLamaLamaMushroomLamaLamaLamaDuckI was once a treehouseI lived in a cakeBut I never saw the wayThe orange slayed the rakeI was only three years deadBut it told a taleAnd now listen little childTo the safety rail..Did you ever see a lama?Kiss a lamaOn a lamaLama's lamaTastes of lamaLamaLamaLamaDuckHalf a lamaTwice a lamaNot a lamaFarmerLamaLama in a carAlarm lamaLamaDuckIs that how it's told now?Is it all so old?Is it made of lemon juice?DoorknobAnkleColdNow my song is getting thinI've run out of luckTime of me to retire nowAnd become a duck!

Tag 'lama' rox xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, dzięki kryniak. Zapomniałem wywalić deklaracje funkcji z funkcji. =)

 

Każdy wie jak używać, nie?

[gml]kod[/gml]

lub

[gmlbox]kod[/gmlbox]

To tyle, w razie jakichś braków wysyłajcie PW.

Miłego korzystania. =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...