Skocz do zawartości

Zablokowane 100 pkt. = 1 życie


Aquares

Rekomendowane odpowiedzi

Więc mam pytanie: Co zrobić,że gdy zdobędzie się 100 pkt. wynik ten się zeruje i dostaje się dodatkowe życie? (tak samo jak w Crash bandicoot)

Drugie Pytanie brzmi: Co zrobić,żeby bohater nie mógł mieć więcej niż 99 żyć?

 

Z góry Thx

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

:tv_happy: Aquares

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc mam pytanie: Co zrobić,że gdy zdobędzie się 100 pkt. wynik ten się zeruje i dostaje się dodatkowe życie? (tak samo jak w Crash bandicoot)

 

Kod w stepie:

 

if (zmienna od punktów)<100 {
(zmienna od życia)+1
(zmienna od punktów)=0
}

 

Drugie Pytanie brzmi: Co zrobić,żeby bohater nie mógł mieć więcej niż 99 żyć?

 

Można by tu dać if'a...

 

if (zmienna od życia)=100 {
(zmienna od życia)-1
}

 

Wiem, że ja ciągle kombinuję z tymi ifami, ale po prostu inaczej nie umiem :D Jak coś źle, to mów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc mam pytanie: Co zrobić,że gdy zdobędzie się 100 pkt. wynik ten się zeruje i dostaje się dodatkowe życie? (tak samo jak w Crash bandicoot)

Drugie Pytanie brzmi: Co zrobić,żeby bohater nie mógł mieć więcej niż 99 żyć?

 

Z góry Thx

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

:tv_happy: Aquares

 

 

create

 

pkt = 0

maxpkt = 100

zycie = 1

 

step

 

if (pkt >= maxpkt)

{

zycie+=1

pkt=0

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...