Skocz do zawartości

Aquares

Użytkownicy
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

  • Skąd
    Chorzów
  • Płeć
    Male
  • Adres www

Ostatnie wizyty

612 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Aquares

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

0

Reputacja

  1. Witam otóż mam problem. Postać powinna stać na podłożu, tak jak na obrazku 1 Ale czasem zamiast stać NA to stoi W podłożu ( obrazek 2 ) co widać bo zrównuje się z czerwoną linią. Co mam zrobić żeby zawsze było tak jak na 1 obrazku? @Down Wielkie dzięki, pomogło. Że też o tym nie pomyślałem ;] zamykam.
  2. No właśnie przeskanowałem dzięki http://virusscan.jotti.org/, i wg tych skanerów nic nie wykryło. Sam nie wiem, dzieje się tak tylko w 2 roomie, tj menu
  3. Wszystko funka, dzięki za pomoc :) I ostatnie pytanie, nie na temat ale nie będę zakładał 5 tysięcy tematów. Podczas grania gra się zawiesza, gdy wciskam ESC pojawia się taki błąd:
  4. Dzięki 47xxxxxxxx, właśnie o to mi chodziło :D I jeszcze jedno pytanie. Jest jeszcze możliwość, żeby zamiast czarnego ekran stawał się coraz bielszy?
  5. Witam, mam problem. Otóż chcę zrobić, aby po kolizji obj_hero z obj_darknext ekran stawal się coraz to ciemniejszy aż będzie czarny, i wtedy jak będzie czarny żeby przeniosło do next roomu. Co mam zrobić? Z góry dzięki za pomoc
  6. Coś w takim stylu: Tylko, że mniej krzywe i bardziej podobne do tego pierwszego. @Edit Jako iż mam już kolce i wybuch, potrzebuje tylko tego statku...
  7. @Up Nie tyle co Crash, ale grę podobną do Crasha... kiedyś robiłem Crashe ale mi nie wychodziło, a skrzynki zostały więc trudno by było ich nie wykorzystać :D Rzeczywiście, z tymi kawałkami początkowo nie pomyślałem. Zatem kawałków już nie potrzebuję, zamiast kawałków potrzebuję statku kosmicznego... więcej szczegółów w 1 poście.
  8. Otóż potrzebuje następujących rzeczy: - szarych kolców, o rozmiarze 32x16 (tak żeby były po 3 kolce) w stylu, hmm, nie wiem jak to nazwać... "komiksowym" - animacji wybuchu o rozmiarze 92x92, w kolorze zielonym, czerwonym i szarym, również w stylu "komiksowym" pasujących do tych skrzyń - , - małe kawałki skrzyń, o rozmiarze 7x7, w kolorach zielonych, czerwonych, ( pasujących do skrzynek powyżej ) żółtych, szarych i brązowych - pasujące do tej - - Statek kosmiczny, o rozmiarze 53x55, dokładnie taki jak ten - - tylko, że z widokiem od góry. Z góry dzięki za pomoc.
  9. Otóż mam problem... Co mam zrobić, żeby obj_skrzynka po kolizji z obj_pocisk, rozleciała się na małe kawałeczki które spadły by na dół? Coś takiego jak z murkami w Mario, i grze z GM, może ktoś kojarzy ( z owcami, nie pamiętam autora ) po kliknięciu restart... http://img377.imageshack.us/img377/9245/beztytuuc.png Z góry dzięki za pomoc.
  10. Ok, dzięki wszystkim za pomoc, w końcu działa :) Zamykam.
  11. Dzięki, działa, chociaż nie do końca... Bo gdy dochodzę do 640x, to... wygląda to tak: http://img141.imageshack.us/img141/1031/beztytuuivm.png
  12. Cóż, dzięki, ale jakbyś jeszcze powiedział gdzie to wkleić to by było dobrze..
  13. Witam mam problem. Chcę zrobić przewijanie ekranu, ale dość nietypowe. Nie chodzi mi o to, że ekran będzie podążał za postacią, ale dajmy na to Room ma 2560width i gdy obj_hero wyjdzie, jak by to powiedzieć, poza 640x, to żeby ekran przesunął się o następne 640x. Coś takiego jak jest w starym Prince of Persja na pegazusa... Z góry dzięki.
  14. Witam i mam pytania. Jak graliście w Spyro to będziecie wiedzieć o co chodzi. Więc... 1. Jak zrobić tak, że po wciśnięciu klawisza X obj_spyro szarżował ( no wiecie, tak szybko biegał niszcząc rogami metalowe skrzynie itp. ) w prawą stronę, i po dotknięciu obj_mskrzynia ta zniszczyła się? Przy szarżowaniu miałby sprite spr_szarx... tak samo po wciśnięciu klawiszu Z, tylko obj_spyro szarżował w lewą stronę i miałby spr_szarz. Wiecie o co chodzi? 2. Szybowanie, czyli podczas skoku ( wciśnięcie spacji ) wykonać drugi raz skok ( czyli wciśnięcie spacji po raz drugi ) i postać szybuuuuje ( czyli tak jak by leci i upada w kierunku, w którym jest obrócony ). Wiecie o co chodzi? Dodam, że gra jest w 2D. Z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam. Aquares :bye1: PS> Tamtejszy temat w Gotowych programach i grach zamknąłem i założyłem tu nowy więc... dajcie mi warna bo mi sie należy ;]
  15. Witam i mam pytania. Jak graliście w Spyro to będziecie wiedzieć o co chodzi. Więc... 1. Jak zrobić tak, że po wciśnięciu klawisza X obj_spyro szarżował ( no wiecie, tak szybko biegał niszcząc rogami metalowe skrzynie itp. ) w prawą stronę, i po dotknięciu obj_mskrzynia ta zniszczyła się? Przy szarżowaniu miałby sprite spr_szarx... tak samo po wciśnięciu klawiszu Z, tylko obj_spyro szarżował w lewą stronę i miałby spr_szarz. Wiecie o co chodzi? 2. Szybowanie, czyli podczas skoku ( wciśnięcie spacji ) wykonać drugi raz skok ( czyli wciśnięcie spacji po raz drugi ) i postać szybuuuuje ( czyli tak jak by leci i upada w kierunku, w którym jest obrócony ). Wiecie o co chodzi? Dodam, że gra jest w 2D. Z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam. Aquares :bye1: PS> przenieście do Pytan dla początkujących bo mi sie tutaj założył :/ i dajcie warna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...