Aquares Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Więc mam pytanie: Co zrobić,że gdy zdobędzie się 100 pkt. wynik ten się zeruje i dostaje się dodatkowe życie? (tak samo jak w Crash bandicoot) Drugie Pytanie brzmi: Co zrobić,żeby bohater nie mógł mieć więcej niż 99 żyć? Z góry Thx - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - :tv_happy: Aquares Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Więc mam pytanie: Co zrobić,że gdy zdobędzie się 100 pkt. wynik ten się zeruje i dostaje się dodatkowe życie? (tak samo jak w Crash bandicoot) Kod w stepie: if (zmienna od punktów)<100 { (zmienna od życia)+1 (zmienna od punktów)=0 } Drugie Pytanie brzmi: Co zrobić,żeby bohater nie mógł mieć więcej niż 99 żyć? Można by tu dać if'a... if (zmienna od życia)=100 { (zmienna od życia)-1 } Wiem, że ja ciągle kombinuję z tymi ifami, ale po prostu inaczej nie umiem :D Jak coś źle, to mów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 @UP: Źle... ;p Step: if(score>=100) { lives+=1; score=0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Więc mam pytanie: Co zrobić,że gdy zdobędzie się 100 pkt. wynik ten się zeruje i dostaje się dodatkowe życie? (tak samo jak w Crash bandicoot) Drugie Pytanie brzmi: Co zrobić,żeby bohater nie mógł mieć więcej niż 99 żyć? Z góry Thx - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - :tv_happy: Aquares create pkt = 0 maxpkt = 100 zycie = 1 step if (pkt >= maxpkt) { zycie+=1 pkt=0 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 @UP: Źle... ;p Step: if(score>=100) { lives+=1; score=0; } Tak to jest, jak się nie rusza GameMakera od paru miesięcy :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquares Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Dzięki za pomoc Można by tu dać if'a... CODE if (zmienna od życia)=100 { (zmienna od życia)-1 } Wystarczyło: if(lives>=100) { lives-=1; } jeszcze raz wqielkie dzięki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi