Reykoil Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Witam, jestm Reykoil. Dopiero zaczynam moją przygodę z GM i mam nadzieje, że dam radę zrobić jakieś fajne gry na tym programie. Właściwie już zaczołem tworzyć grę, lecz zatrzymałem się w sumie na samym począdku. Zrobiłem menu główne gdzie można wybrać opcje nowa gra, puźniej nowy gracz. Chciałbym by w tym momęcie (kiedy wybiore opcje nowy gracz pojawiło się jakieś okienko albo wyznaczone przeze mnie miejsce w roomie gdzie mógłbym wpisać imie bohatera. Proszę o pomoc z góry dziękuje! Pozdrówki ;) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 9 Maja 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 W tym celu trzeba posluzyc sie skryptem. Najprostszy jaki mi przychodzi do glowy z prostym zabezpieczeniem to taki: imie = ""; //stworz pusta zmienna o nazwie "imie" while ( imie == "" ) //powtarzaj kod w klamrach zawsze kiedy imie jest puste { imie = get_string("Wpisz swoje imię:",""); //Pobierz tekst z okienka } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Może to samo ale z golbal ? Znaczy tylko global.imie :] Łatwiej będzie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 "Golbal", co? Zależy czy facet chce używać tego imienia tylko dla jednego objektu, czy w całej grze przy różnych obiektach... (jeden rysuje imię, drugi wyświetla wiadomość z imieniem). Jeśli to drugie, to musi być global.imie I weź Reykoil popracuj nad ortografią i gramatyką! Tak nawiasewm mówiąc... ty, Tymon, też... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 9 Maja 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 W tym celu trzeba posluzyc sie skryptem. Najprostszy jaki mi przychodzi do glowy z prostym zabezpieczeniem to taki: imie = ""; //stworz pusta zmienna o nazwie "imie" while ( imie == "" ) //powtarzaj kod w klamrach zawsze kiedy imie jest puste { imie = get_string("Wpisz swoje imię:",""); //Pobierz tekst z okienka } <{POST_SNAPBACK}> raczej //powtarzaj kod w klamrach DOPUKI imie jest puste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 raczej //powtarzaj kod w klamrach DOPUKI imie jest puste Jak już się czepiamy, to raczej "dopóki". :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Argh... niech mi Ranma da moda to tu bym zrobił porządek! :[ Narazie dajemy sobie rade... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reykoil Opublikowano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Dzięki za porade :D Ogólnie to ma być imię gracza, które bedzie wykorzystane w całej grze (np. wymawiane przez NPC itd. ) I weź Reykoil popracuj nad ortografią i gramatyką! Mam dyslekcje :P Pozdrówki ;) A ja mam Worda XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się