Skocz do zawartości

You have timed out


Marzec

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zrobić, w 39dll.dll, że gdy gracz traci połączenie z serwerem to zostaje usunięty z gry? Zawsze gdy jakiś gracz w mojej grze traci połączenie to gra mu się po prostu wyłancza, ale jego obiekt zostaje na serwerze i wszyscy dalej go widzą. Gdy zaloguje się on ponownie obiekt nie znika.

 

Jak zrobić żeby serwer sprawdzał czy dana osoba ma połączenie z serwerem i jeśli nie żeby usuwał ten obiekt? :rolleyes: Ktoś może przypadkiem wie? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co dodatkowe dane wysyłać? Przecież napewno wysyła swoją pozycje itp. Zrób, że w czasie przyjęcia wiadomości od danego gracza, w jego obiekcie na serwerze odpala się alarm na np 10 sekund, jeśli ten alarm dobije do 0 wtedy wywala gracza. Alarm będzie się ustawiał na 10 sekund zawsze gdy coś odbierze, więc nie ma mowy o wykopaniu jeśli ktoś coś wysyła :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo sprawdza np. czy przez ostatnie 15 min. obj zmienił pozycję i go usuwa. Bo czasami ktoś może mieć przerwanie połączenia z netem na np. 10 sekund.

 

Już lepszy pomysł z 10 sekundami (tylko można dać np. 20). Nie słyszałeś o pogaduchach podczas gry przez 15 minut? XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

GML
if(!tcpconnected(soket)){ // Zmienić soket na zmienną z socketem

instance_destroy();

// Dalszy kod kiedy player się rozłączył

}

Nawet nie szukałeś:

TCP=TCP/IP

CONNECTED= POŁĄCZONY

Jeżeli nie połączony soket "soket" to usuń mnie

 

Piękne odświeżenie.

Yoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...