Marzec Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Jak zrobić, w 39dll.dll, że gdy gracz traci połączenie z serwerem to zostaje usunięty z gry? Zawsze gdy jakiś gracz w mojej grze traci połączenie to gra mu się po prostu wyłancza, ale jego obiekt zostaje na serwerze i wszyscy dalej go widzą. Gdy zaloguje się on ponownie obiekt nie znika. Jak zrobić żeby serwer sprawdzał czy dana osoba ma połączenie z serwerem i jeśli nie żeby usuwał ten obiekt? :rolleyes: Ktoś może przypadkiem wie? :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Co do sprawdzania... niech ten obiekt wysyła dane że istnieje, jeśli nie wyśle w ciągu powiedzmy 5 sekund to go serwer usuwa ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 po co dodatkowe dane wysyłać? Przecież napewno wysyła swoją pozycje itp. Zrób, że w czasie przyjęcia wiadomości od danego gracza, w jego obiekcie na serwerze odpala się alarm na np 10 sekund, jeśli ten alarm dobije do 0 wtedy wywala gracza. Alarm będzie się ustawiał na 10 sekund zawsze gdy coś odbierze, więc nie ma mowy o wykopaniu jeśli ktoś coś wysyła :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Albo sprawdza np. czy przez ostatnie 15 min. obj zmienił pozycję i go usuwa. Bo czasami ktoś może mieć przerwanie połączenia z netem na np. 10 sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Albo sprawdza np. czy przez ostatnie 15 min. obj zmienił pozycję i go usuwa. Bo czasami ktoś może mieć przerwanie połączenia z netem na np. 10 sekund. Już lepszy pomysł z 10 sekundami (tylko można dać np. 20). Nie słyszałeś o pogaduchach podczas gry przez 15 minut? XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Dobra, ale jak obiekt się nie rusza to też zazwyczaj wysyła ciągle swoją pozycję (niezależnie od tego czy się zmieniła). W ten sposób wiadomo czy mamy w ogóle połączenie. @DOWN No to o tym też mówiłem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 To o tym mówiłem panie mądraliński -.- a sprawdzanie czy pozycja sie nie zmieniła jest dobani, ktoś idzie zrobić kanapke albo gada z kimś na czacie kawał czasu i co? Ma DC. To lepiej sprawdzać odbierane dane, jak coś odebrało to ustawia alarm od nowa, jak nie to sobie leci do przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasz Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 GML if(!tcpconnected(soket)){ // Zmienić soket na zmienną z socketem instance_destroy(); // Dalszy kod kiedy player się rozłączył } Nawet nie szukałeś: TCP=TCP/IP CONNECTED= POŁĄCZONY Jeżeli nie połączony soket "soket" to usuń mnie Piękne odświeżenie. Yoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się