Shockah Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Od wczoraj robię grę pod tytułem "Snowball Fight: Snowman Is Back" (przyznam się, spróbuję swoich sił w konkursie YoYo Games :) jak popatrzyłem jakie tam są kiepskie gry, to zacząłem robić) i jest prawie wszystko OK. Włączam walkę "Player vs. Player", dobijam jednego gracza, i się zacina (tzn. FPS schodzi do około 0.2)... Wie ktoś czemu to się dzieje? Link do gry: tutaj. Tylko nie kradnijcie pomysłów, itp., żeby też zrobić grę na konkurs! PS: FPSy spadają wtedy, kiedy ma się stworzyć obiekt, który tworzy 2 inne (dokładnie to napis, że wygrał 1 z graczy, a drugi to wyjście do menu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Listopada 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 weź sobie sprawdź za pomocą instances_count(); ile jest obiektów na ekranie, może w nieskończoność się tworzą ? daj po prostu jakiemuś obiektowi w draw draw_text(0,0,string(instances_count())); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Albo w debugu sprawdź ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 W Debugu sprawdziłem, cały czas 0 tych obiektów tworzących kolejne obiekty... Napewno tworzą się tylko raz, dałem do Create. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Ale może jakieś inne obiekty się tworzą - sprawdź czy ogólna ilość obiektów nie zwiększa się ;p Albo może to przez jakąś pętlę? :U Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Sory, że wczoraj nie odpisałem, ale mam trochę przetegowane ze starymi... (każą mi iść spać o 21, wczoraj mi się udało ten czas trochę wydłużyć) No to tak, na początku jest (nie wiem czemu) 70 obiektów tworzących śnieg (chyba, że to zlicza też particle). Gdy jakiś gracz wygra, to się nagle tworzy tych obiektów więcej (po 2 klatkach już ich było ponad 1000)... Nigdzie w kodzie nie dawałem pętli do tworzenia tego obiektu, ani nigdzie wogóle w kodzie go nie tworzyłem (tylko go umieściłem w roomie)... Mógłby ktoś zaglądnąć do kodu gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Zajrzałem i mam wrażenie, że zmienna global.winonce ma coś z tym wspólnego... może do któregoś warunku trzeba ją dodać (w obiekcie o_snow_ctrl chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 w obiekcje "o_snow_ctrl" jest w stepie błąd :P a mianowicie: W STEP!: if o_player1.hp == 0 then { instance_create(o_player2wins,0,0); } if o_player2.hp == 0 then { instance_create(o_player1wins,0,0); } czyli jeżeli ludki mają życia po niżej 0 to ma się tworzyć cały czas o_player2wins albo o_player1wins!! chyba wiadomo co z tym zrobić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 No tak, ale zamiast tych obiektów tworzy się kolejny "o_snow_ctrl"... Dodałem, żeby sprawdzało czy global.winonce jest równe 0, to wtedy gdy jeden z graczy miał 0 energii, to zaczęło padać więcej śniegu (stworzył się kolejny obiekt "o_snow_ctrl")... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się