Skocz do zawartości

Mina i bum


Lollus

Rekomendowane odpowiedzi

Przejdę od razu do rzeczy. Załóżmy, że w roomie jest 20 obiektów (mina,bomba) i gdy hero zetknie się z miną ma być boom. Ale zawsze może go cud uratować...

Chodzi mi o to, że jest 19 min w roomie jest "pustych" a 1 jest aktywna. I zmieniają w roomie swoje położenie losowo przy każdym wejściu.

 

P.S.Aha i nie chodzi mi o losowość bo to akurat umiem a wszystkie miny mogły by być aktywne bądź żadna.

 

P.S.2.Można by to porównać do "rosyjskiej ruletki" :jezor:

 

Dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałbyś dokładniej wyjaśnić, o co chodzi. Czy np. jest jakiś prostokąt 5x4, po którym chodzi bohater czy co? Czy w ogóle coś się dzieje z "pustymi" minami?

 

Puste miny wygasają (nie uśmiercają) po wejściu na nie/kliknięciu/...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej nie działa :boxed:

Tak kombinuję i inaczej zadam pytanie. Jest xx min w roomie (gdzie xx to liczba od 10 do 99) i to są puste miny tzn. po kliknięciu w nie nic się nie dzieje. Natomiast jest też "detonator", który jest niewidzialny i podkłada się w jedną jedyną minę i gdy się "będzie miało z nim kolizję" to Game Over.

 

I kilka innych pytanek :P

- po co są maski i parenty ?

- jak i gdzie "nazywać" akcje (zycieplus=false,true...) ?

- jak zrobić po części prześwitujący obiekt (np. okna w domu ) ?

- jak zrobić "wylatujące" obiekty z końca planszy (tj. np. jakieś "ryby", co pojawiają się z "nikąd" na właściwy "view", w losowane miejsce i w losowej ilości) ?

- jak narysować pasek życia ?

 

Pozdrawiam :bye1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...