Lollus Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Przejdę od razu do rzeczy. Załóżmy, że w roomie jest 20 obiektów (mina,bomba) i gdy hero zetknie się z miną ma być boom. Ale zawsze może go cud uratować... Chodzi mi o to, że jest 19 min w roomie jest "pustych" a 1 jest aktywna. I zmieniają w roomie swoje położenie losowo przy każdym wejściu. P.S.Aha i nie chodzi mi o losowość bo to akurat umiem a wszystkie miny mogły by być aktywne bądź żadna. P.S.2.Można by to porównać do "rosyjskiej ruletki" :jezor: Dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 No twórz 19 razy obj_mina_pusta i 1 raz obj_mina_bum nie? :G Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 No twórz 19 razy obj_mina_pusta i 1 raz obj_mina_bum nie? :G A nie da się 1 obiektu ? Jeśli tak to jak zrobić losowanie min na roomie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Copperdragon Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 A nie da się 1 obiektu ? Jeśli tak to jak zrobić losowanie min ? Musiałbyś dokładniej wyjaśnić, o co chodzi. Czy np. jest jakiś prostokąt 5x4, po którym chodzi bohater czy co? Czy w ogóle coś się dzieje z "pustymi" minami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Można jeden obiekt - definiuj zmienną i potem przypisz jednej minie ze jest prawdziwa a reszcie że fałszywe ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Musiałbyś dokładniej wyjaśnić, o co chodzi. Czy np. jest jakiś prostokąt 5x4, po którym chodzi bohater czy co? Czy w ogóle coś się dzieje z "pustymi" minami? Puste miny wygasają (nie uśmiercają) po wejściu na nie/kliknięciu/... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Yoda dalej wszystkie są aktywne :[ Może inaczej: jak zrobić, że wszystkie miny są puste (to umiem) a "detonator" podpina się pod JEDNĄ pustą minę ? 2. Proste pytanko. Jak zrobić,że wygrywa postać, której zmienna jest większa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 2. if ( gracz1.zmienna > gracz2.zmienna ) //wygrywa gracz1 else if ( gracz2.zmienna > gracz1.zmienna ) // wygrywa gracz2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Aha thx Yoda. A co z tym detonatorkiem ? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 A co do detonatora... Ustaw miny gdzie mają być ( W roomie ) CREATE objMina: active=false; CREATE objControl var f; f=instance_find(objMina,random(instance_number(objMina))); f.active=true; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Dalej nie działa :boxed: Tak kombinuję i inaczej zadam pytanie. Jest xx min w roomie (gdzie xx to liczba od 10 do 99) i to są puste miny tzn. po kliknięciu w nie nic się nie dzieje. Natomiast jest też "detonator", który jest niewidzialny i podkłada się w jedną jedyną minę i gdy się "będzie miało z nim kolizję" to Game Over. I kilka innych pytanek :P - po co są maski i parenty ? - jak i gdzie "nazywać" akcje (zycieplus=false,true...) ? - jak zrobić po części prześwitujący obiekt (np. okna w domu ) ? - jak zrobić "wylatujące" obiekty z końca planszy (tj. np. jakieś "ryby", co pojawiają się z "nikąd" na właściwy "view", w losowane miejsce i w losowej ilości) ? - jak narysować pasek życia ? Pozdrawiam :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Daj mi 5 min w edycie dam przykładzik :) słowo się rzekło: Saper jak byś nie mógł znaleźć miny wciśnij spację ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 albo jeden obiekt z aktywnymi i jeden z bum :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się