MarYO Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Witam. Tworzę prostą grę z końmi w roli głównej. Download tutaj. Mam jednak mały problem. Przy biegnięciu głównego/środkowego konia w prawo i wciśnięciu spacji (w "nieodpowiednim" momencie) koń, a właściwie jego łeb się deformuje - brak obramowania pyska konia albo podwójne czarne obramowanie części łba. Co zrobić, żeby tak się nie działo? Dodam tylko, że przy ruchu w lewo nie ma takiego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarYO Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Sry za double posta. Minęło trochę czasu... Dodaję plik gm6, aby można było looknąć w szczegóły oraz obrazek przedstawiający omawiany problem. Teraz powinno być łatwiej odpowiedzieć na moje pytanie. Konie v002.gm6 Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 (w "nieodpowiednim" momencie) tzn. kiedy? u mnie nie ma tkiego problemu :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 ja też nic takiego nie zauważyłem ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 U mnie też nie ma problemu.Sprawdź w opcjach sprita, Sprite Editor i Show Preview, jeżeli nie ma problemu to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarYO Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Wciśnij i przytrzymaj spację. Jeśli nie pojawiło się to za pierwszym razem, spróbuj ponownie. Trzeba utrafić ten moment. Przy biegu bez wciśniętej spacji też jest to samo, tylko ze spacją jest to bardziej widoczne - rzucające się w oczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 w "Draw" każdego konia: draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,round(x),round(y),image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarYO Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Coś chyba to nie działa - efekt mam ten sam. Jeśli możesz, sprawdź, czy faktycznie z rozszerzonym wyświetlaniem sprite'a działa to poprawnie. Zastanawia mnie fakt, że przy biegu w lewo nie ma takiego problemu. Obrazki są w porządku - może to wina szybkości animacji (chociaż zmieniałem ją i tu także nie tkwi przyczyna takiego stanu rzeczy). Sam już nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Błąd image_xscale/image_yscale w GMa po prostu. Zalecam dodanie ramki z przezroczystych pixeli, albo dodanie spritów już obróconych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarYO Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Dzięki Tymon! To jest to! Już jesteś w Creditsach. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się