Anaconda Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zauważyłem dużo nowcyh projektów ;) Postanowiłem sprawić sobie również takowy, oto on: Obcy: Kontratak. Celem gry jest wyeleminowanie obcych (A jak!) przy pomocy naszej broni i kompanów (!!!). Jest to klon pewnej gry którą kiedyś grałem z kumplem. (nie pamiętam nazwy....) Taka jest sytuacja na polu walki: jesteśmy my, nasi kumple, obcy i ich kokony. W grze nie ma żyć, kończy się gdy nie ma na mapie nas i wszystkich naszych kolegów.... Wygrywamy gdy na mapie nie ma śladu po obcych :D W grze występuje: Bonusy: - strzelba (nowa broń) - niebieski orzełek (spadochroniarze, dostawa żołnierzy) - fioletowy orzełek (zrzut bomb które ranią obcych) Ludzie - Postać 1 - Postać 2 (nie ma w tym demku) - Zwykli karabinierzy Obcy - obglut (słaby) - kokon obgluta (tworzy obgluty) - kopacz ( potrawi zejść pod ziemię) - kokon kopacza (tworzy kopaczy) Ilość map: 3 Chętnie usłyszę (a raczej przeczytam) uwagi na temat tego demka :) Link:Obcy: Kontratak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator572 Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Mi będziesz musiał przesłać tą werjse, musze zobaczyć. Jak to przeczytasz Anaconda to prześlij mi to demk ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Noo, szykuje się niezła gra ;) Walka w zespole + rozkazy + niezła grafa = Obcy: Kontratak. Rozwniń trochę AI i rozkazy. No i żeby ludki nie blokowały się jak nachodzą na siebie :) Bardzo ładna graficzka. No, czekam na pełną :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 :o :o :o ŁAŁ , w tej grze jest naprawde rozbudowana opcja rozkazów- naciskasz szift a zolnierze podchodzą do ciebie i nakladają się tak ze trzech zolnierzy sie polancza i powstaje jeden żołnierz AI?? Nawet dobre no bo przeciez nie mozemy wymagac od zolnierzy aby potrafili omijac prseszkody, w koncu zolnierze to nie geniusze Komputerowi zolnierze mają chyba wyzszy stopien wojskowy gdyz potrafią szczelac we wszystkich kierunkach a zolmnierz gracza tylko w czterech. No ale pomimo wszystkich tych wad gra jest w miare grywalna i ma dobrą grafikę. Moja ogólna ocena to: 4/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 PixArt przydał ci się ;) Naprawdę ładna graficzka :] AI troche badziewne. Szczegulnie tych ludzików :] Proponuje dodać kilka efektów np. plamy krwi(ta to troche dziwna, wygląda jak szczątki), łuski, wybuchy :P itd. Zostaje mi tylko życzyć powodzenia :] no i wytrwałości ! :] Wiadomo że teraz każdemu jej brakuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ballard Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Bigsharku ty mój. Anaconde pamiętam duuużo wcześniej niż ciebie. w porównaniu z tym demkiem, to sztucza inteligencja /etc. w WS jest dopiero badziewna. jeśli to jest badziew, to twoje wyroby śą totalnie... ($%^%#$^) nie na miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Bigsharku ty mój. Anaconde pamiętam duuużo wcześniej niż ciebie. w porównaniu z tym demkiem, to sztucza inteligencja /etc. w WS jest dopiero badziewna. jeśli to jest badziew, to twoje wyroby śą totalnie... ($%^%#$^) nie na miejscu. Bardzo dobrze powiedziane! Zresztą ludzie - to dopiero demko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anaconda Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Chlip, chlip :) Nie wiedziałem że mam tu taką reputację :] Co do rozbudowanej opcji rozkazów... gdzie napisałem że jest rozbudowana? No pokaż mi! To zlewanie się postaci gdy za tobą idą oczywiście poprawi się... Co do graficzki, a ja myślałem że jest okropnie badziewiasta :) A i wybuchy są! Przecież gdy robisz zrzut bomb w 3 misji, one wybuchają :P Postaram się ulepszyć grafikę dodając jakieś elementy otoczenia...kamyczki itd. Oczywiście pojawi się tryb na dwie osoby (i dlatego nie będzie skomplikowanych rozkazów do których potrzebna jest myszka) który powinien być jeszcze bardziej grywalny :] Jeszcze jedna odpowiedź dla bigshark'a: Komputerowi zolnierze mają chyba wyzszy stopien wojskowy gdyz potrafią szczelac we wszystkich kierunkach a zolmnierz gracza tylko w czterech. Wiesz co oznacza czepianie się na siłe? Widoczne jest właśnie tutaj... Następne demo = nowe bonusy, tryb na dwóch graczy, nowi obcy, nowe tereny walk :] Nowe bonusy= nowi pomocnicy, nowe bronie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 No no gra zapowiada się nieźle :) Popraw też animacje ruchu postaci bo coś kłuje w oczy, czekam na kolejną wersje gry, powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Daj moze warunek , żeby żołnierze strzelali tylko jak im nic nie zasłania celu bo niektórzy się klinują i strzelaja w pagórki bo za nimi jest obcy. if not collision_line(x,y,instance_nearest(x,y,OBCY).x,instance_nearest(x,y,OBCY).y,PAGÓREK,1,0) { //strzał } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Ballard: Przecież Bigshark napisał że AI jest nawet dobre. To Tymon źle mówił o AI :) Co do gry: po paru minutach robi się nudnawa. Wogóle rozgrywka jest trochę za wolna, a AI nie należy do debeściarskich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anaconda Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Panu Nicolasowi dziękujemy za uwagę ;) Już poprawionię... Poprawione także nakładanie się naszych ludzi na siebię... Myśle nad tym czy każda mapa nei będzie miała kilka wersji np. podstawowa (taka jak jest), wyzwanie (np. przejść ze stratą max 15 ludzi), realistyczna (bez odnawiania gracza, mało bonusów) Za każdą będą jakieś punkty premii i procent ukończenia gry. Co będzie za te punkty to jeszcze nie wiem :] Myślicie że to dobry pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator572 Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Dla mnie to gra jest już teraz dobra, ale mam kilka uwag. Popraw strzał strzelby, ma za mały zasięg. Daj też karabin, jak się weźmie strzelbe to już nie można mieć karabinu, no chyba, że zginie się. Tych strzelb b. dużo się pojawia pod koniec planszy. Zrób, że koledzy mogę też je brać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Marmot - Mówie jak jest :] ma to zmobilizować do roboty ! ;) Bigshark - Masz postępy :] Patrzysz już na ortogrtafię, interpunkcję i gramatykę budowanych przez ciebie zdań :D Oby tak dalej FOR ALL Przestańcie prowadzić jakieś głupie dyskusje. A bigshark powiedział że to że tamto... to robi sie nudne. Jak chcecie sie posprzeczać to zapraszam na www.gmchat.prv.pl lub GG. Nie zaśmiecać forum ! ;) EDIT o wlasnie to jest demko wiec ja wytykam bledy, no bo po to jestesmy.Nikt nie jest doskonały ! A jak już to zwracać uwagę a nie wytykać błędy. To tak samo jak bym powiedział ci że jesteś beznadziejny. Ale wcale tego nie chce mówić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Jeszcze jedna uwaga, te naloty w grze wogule sie nie przydają :] Zawsze spadają bombi nie tam gdzie trzeba :] Pietrus = Sam usunę :] tylko trzeba ładnie poprosić ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 :thumbsup: Gratujacje za pomysł i wykonanie! Wszystko mi się podoba , tylko jak wciskam shift to kolesie przychodzą tylko czasami do mnie i to pojedyńczo (chyba że tak ma być??) :mellow: Przydała by się jeszcze jakaś muza :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Całkiem nieźle. Tylko te wzniesienia terenu troszkę nie tego... można by polepszyć. No i miło by było, gdybym mógł zmienić broń. I się respawnować ;) Ale pomysł i graficzka są niczego sobie. :thumbsup: Czekam na pełną wersję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Z shotguna można strzelać do zakopanych wrogów! :] Gra jest podobna do Worms Wars :unsure: Całkiem nieźle. Tylko te wzniesienia terenu troszkę nie tego... można by polepszyć. No i miło by było, gdybym mógł zmienić broń. I się respawnować Przecież można się respawnować, trzeba tylko trochę poczekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Ale troche to trwa :] proponuje dać jakiś widoczny licznik respawna :) a i AI do poprawy xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się