Skocz do zawartości

Magazynki


Pietruszek

Rekomendowane odpowiedzi

Robie se z nudów gre gdzie są Magazynki i Amunicja.

Mam problem. Kiedy global.Magazynki jest równe 0 to jak klikne PPM to się przeładowuje :(

Dokładniej : Sytuacja , mam 0 Amunicji , 0 Magazynków. Klikam PPM i dodaje mi 10 Amunicji :(

Kod w Player : Glob Right Pressed :

if global.Magazynki<=0
then global.Amunicja=0

if global.Magazynki>=1
then global.Magazynki-=1
global.Amunicja=10

Glob Left Pressed :

if gotowy=1
if global.Amunicja>=1
instance_create(x,y,obj_pocisk)
gotowy=0
alarm[0]=5
global.Amunicja-=1
if global.Amunicja<=1
global.Amunicja=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Klamerki od mamy weź do wieszania bielizny, bo inaczej nie zadziała ;) I kilka średników też skądś wytrzaśnij. Nie wiem czy na pewno dobrze, bo nie wiem co za co odpowiada, ale mniej wiecej czegoś takiego powinno się użyć:

 

if global.Magazynki<=0
then global.Amunicja=0;

if global.Magazynki>=1
then
{
global.Magazynki-=1;
global.Amunicja=10;
}

Glob Left Pressed :

if gotowy=1
{
if global.Amunicja>0 //>=1 to inaczej >0, prawda ?
{
instance_create(x,y,obj_pocisk)
gotowy=0;
alarm[0]=5;
global.Amunicja-=1;
}
else
global.Amunicja=0;
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...