Pietruszek Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Robie se z nudów gre gdzie są Magazynki i Amunicja. Mam problem. Kiedy global.Magazynki jest równe 0 to jak klikne PPM to się przeładowuje :( Dokładniej : Sytuacja , mam 0 Amunicji , 0 Magazynków. Klikam PPM i dodaje mi 10 Amunicji :( Kod w Player : Glob Right Pressed : if global.Magazynki<=0 then global.Amunicja=0 if global.Magazynki>=1 then global.Magazynki-=1 global.Amunicja=10 Glob Left Pressed : if gotowy=1 if global.Amunicja>=1 instance_create(x,y,obj_pocisk) gotowy=0 alarm[0]=5 global.Amunicja-=1 if global.Amunicja<=1 global.Amunicja=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 if global.Magazynki>=1 then global.Magazynki-=1 global.Amunicja=10 Wtf z tym then? ma być tak: if global.Magazynki>=1 { global.Magazynki-=1 global.Amunicja=10 } then odnosi się tylko do jednego wyrażenia ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Klamerki od mamy weź do wieszania bielizny, bo inaczej nie zadziała ;) I kilka średników też skądś wytrzaśnij. Nie wiem czy na pewno dobrze, bo nie wiem co za co odpowiada, ale mniej wiecej czegoś takiego powinno się użyć: if global.Magazynki<=0 then global.Amunicja=0; if global.Magazynki>=1 then { global.Magazynki-=1; global.Amunicja=10; } Glob Left Pressed : if gotowy=1 { if global.Amunicja>0 //>=1 to inaczej >0, prawda ? { instance_create(x,y,obj_pocisk) gotowy=0; alarm[0]=5; global.Amunicja-=1; } else global.Amunicja=0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietruszek Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Znowu zrobiłem głupi błąd :D Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Możesz też używać then begin [...] end; jak bardzo chcesz :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 A po kiego czorta? Klamry nie wystarczą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietruszek Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Wszystko jest gotowe , przyznam , że nawet nieźli mi wyszło (zmiana broni , podnoszenie :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się