Marzec Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Nie jestem początkujący, ale to pytanie chyba się takowym ludziom przyda :) Jak zrobić coś takiego jak w temacie i czy może jest na to gotowa funkcja, bo ja się kurcze nie doszukałem :| Chodzi oczywiście o przeteleportowanie konkretnego istniejącego obiektu, który ma już swoje zmienne z wartościami itp itede, krótko mówiąc trochę już przeszedł :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Zaznacz Persistent w ustawieniach obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Kurczem pieczonem. Ale ja chcem żeby ten obiekt nie teleportował siem sam, tylko za pośrednictwem wydarzeń wyjątkowych. Teraz jasno napisałem? :P Łojezu przykład: Jest sobie NPC. Gadasz z nim, wykonujesz quest. Nagle potem znika i pojawia się na innej mapce w innym roomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Zmienne globalne + odpowiednie room creation code docelowego rooma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 :( Ale jak to utworzy mi ten sam obiekt co stał wcześniej w poprzednim roomie? :| Ewentualnie może utworzyć nowy :| Ale ja chcę przenieść istniejący :| Ja nie wiem jak to zrobić za pomocą tych możliwości, może mi powiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...