Marzec Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Nie jestem początkujący, ale to pytanie chyba się takowym ludziom przyda :) Jak zrobić coś takiego jak w temacie i czy może jest na to gotowa funkcja, bo ja się kurcze nie doszukałem :| Chodzi oczywiście o przeteleportowanie konkretnego istniejącego obiektu, który ma już swoje zmienne z wartościami itp itede, krótko mówiąc trochę już przeszedł :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Zaznacz Persistent w ustawieniach obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Kurczem pieczonem. Ale ja chcem żeby ten obiekt nie teleportował siem sam, tylko za pośrednictwem wydarzeń wyjątkowych. Teraz jasno napisałem? :P Łojezu przykład: Jest sobie NPC. Gadasz z nim, wykonujesz quest. Nagle potem znika i pojawia się na innej mapce w innym roomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Zmienne globalne + odpowiednie room creation code docelowego rooma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 :( Ale jak to utworzy mi ten sam obiekt co stał wcześniej w poprzednim roomie? :| Ewentualnie może utworzyć nowy :| Ale ja chcę przenieść istniejący :| Ja nie wiem jak to zrobić za pomocą tych możliwości, może mi powiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 No to trzymaj sobie jego zmienne też w jakiejś tablicy globalnej, jak tak bardzo chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Problem w tym, że ja nie mam zamiaru teraz przechodzić do tego pokoju, a obiekt ma tam się pojawić ;] Jak wiele innych w innych pokojach ;] Nie kombinujmy. Myślałem, że jest na to jakaś zmienna lub funkcja :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Więc jak powiedział Shocker Zaznacz Persistent w ustawieniach obiektu. To robi takie cuś że obiekt po wykonaniu jakiejś akcji ( np to twoje gadanie z NPC ) przenosi się ze wszystkimi wartościami zmiennych jakie miał do innego rooma. przykład na załadowanie nowego rooma : if lol=true {room_goto(pokojLola); lol=false;} Obiekty z zaznaczonym Persistent zostaną do niego przeniesione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Ale ja chcę przenieść 50 obiektów do dwudziestu różnych pokoi stojąc w tym samym pokoju :D :D Czy nikt mnie nie rozumie? :D :D :D :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Tak jak mówił mike_p zmienne globalne i creation code rooma - ja tez tak robię w RPGu i mi ten sposób działa... trza tylko pokombinować i poblokować akcji globalami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się