Basteks Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 jak zrobic zeby atak wylatywal poki trzymam wcisnięty przycisk myszy i zuzywal 2 pkt many na sekunde(zmienno) z tematu mozna wywniskowac o co mi chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Nie można. Nic nie zrozumiałem. zuzywal 2 pkt many na sekunde(zmienno) Co to znaczy ? jak zrobic zeby atak wylatywal poki trzymam wcisnięty przycisk myszy Podstawy ? ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 sluchaj, nie kazdy ogladal dragon balla... nie chce mi sie myslec nad tym ale wyjasnie innym o co koledze chodzi :D Jest postac, gracz wykonuje kombinacje klawiszy lub wciska jeden klawisz i jezeli wystarczy mu energii (prawdopodobnie jest pod zmienna ki lub mana) wtedy postac "wystrzeliwuje" promien energii ktory leci gdziestam daleko i co sekunde poziom energii maleje o 2 ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 create : alarm[0] = room_speed strzela = 0 mana = 20 alarm[0] alarm[0] = room_speed if strzela && mana >= 2 {mana-=2 } step : if mouse_check_button(mb_left){ if mana >= 2 { instance_create(x,y,pocisk) strzela = 1 } if mana < 2 { sound_play(dzwiek) }} if mouse_check_button_released(mb_left) { strzela = 0 } btw. lubie ta bajke :D ( jedyna jaka ostatnio ogladalem ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basteks Opublikowano 13 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 jeswzce tego nie testowalem bo dziisaj nie mam jk oglodam odyseje kosmiczno ale juz wielki dzieki i jak do twojego codu dodac ze jesli jest mniej niz wymaganą mane to atak sie nie wykona i badzie taki dzwiek ze sie cos zrobalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Zedytowalem poprzedniego posta dla Twoich potrzeb :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basteks Opublikowano 13 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 btw. lubie ta bajke ( jedyna jaka ostatnio ogladalem ) to anime :lol2: jestes super jutro zobacze jasli zadziala to napewno jestes w creditsach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Tutaj robiłem to dla kogoś, może się przyda ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basteks Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 jak zrobic ze to strzela w stone myszki i jak zrobic ze 200 many to max bo dalem w alarmah ze co 20 mana odnawaia mi sie i wchodzi powyzej 200-stu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Zrób zmienną max_manna i przypisz jej 200 a potem tylko sprawdzaj w alarmach za pomocą "if" czy mana jest mniejsza od max_manna jak tak to niech dalej dodaje. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basteks Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 a co z tym kierowanem do myszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basteks Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 strzelanie mam juz w pozodku wykombinowalem takie cos w step if mouse_check_button(mb_left){ if mana >= 2 { mana -= 2 var i; i = instance_create( x + lengthdir_x( 10, image_angle - 90), y + lengthdir_y( 10, image_angle - 90 ), obj_finalflash ); i.speed = 8; i.direction = image_angle; strzela = 1 } if mana < 2 { sound_play(snd_brakmany) }} if mouse_check_button_released(mb_left) { strzela = 0 } bo direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) nie wiedzialem gdzie dac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 No daj to w create objectu inalflash Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basteks Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 juz nie bede zmienial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 juz nie bede zmienial Nie rozumiem ;f btw. lubie ta bajke ( jedyna jaka ostatnio ogladalem ) to anime >D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basteks Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 wiesz co jednak lepiej zmienic bo jak dodam wiecej umiejentnosci to bedzie duzo latwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się