Skocz do zawartości

kamehameha


Basteks

Rekomendowane odpowiedzi

sluchaj, nie kazdy ogladal dragon balla... nie chce mi sie myslec nad tym ale wyjasnie innym o co koledze chodzi :D

 

Jest postac, gracz wykonuje kombinacje klawiszy lub wciska jeden klawisz i jezeli wystarczy mu energii (prawdopodobnie jest pod zmienna ki lub mana) wtedy postac "wystrzeliwuje" promien energii ktory leci gdziestam daleko i co sekunde poziom energii maleje o 2 ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

create :

alarm[0] = room_speed
strzela = 0
mana = 20

 

alarm[0]

alarm[0] = room_speed
if strzela && mana >= 2 {mana-=2 }

 

step :

if mouse_check_button(mb_left){
if mana >= 2 { 
instance_create(x,y,pocisk)
strzela = 1 
}  
if mana < 2 { 
sound_play(dzwiek) }} 
if mouse_check_button_released(mb_left) { 
strzela = 0 }

 

btw. lubie ta bajke :D ( jedyna jaka ostatnio ogladalem )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strzelanie mam juz w pozodku wykombinowalem takie cos w step

 

if mouse_check_button(mb_left){
if mana >= 2 { 
mana -= 2
var i;
    i = instance_create( x + lengthdir_x( 10, image_angle - 90), y + lengthdir_y( 10, image_angle - 90 ), obj_finalflash );
    i.speed = 8;
    i.direction = image_angle;
strzela = 1 
} 
if mana < 2 { 
sound_play(snd_brakmany) }} 
if mouse_check_button_released(mb_left) { 
strzela = 0 }

 

bo

 

direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)

nie wiedzialem gdzie dac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...