warcrawt Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Wiem ,że to proste ale nie oto chodzi. Mam sprita(spr_gostek) i sprita (spr_czapka) oba mają 8 klatek obrotu. Mam objecty (obj_gostek) i (obj_czapka). W objekcje obj_gostek w create jest: IdzX = x; IdzY = y; w step : image_single =direction * image_number / 360; if( distance_to_point( IdzX, IdzY ) > 0 ) { mp_potential_step( IdzX, IdzY, 3, 0 ); } else { direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ); } global left button : IdzX = mouse_x; IdzY = mouse_y; jak zrobić aby czapka trzymała się głowy i obracała się jak gostek ??? :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Dodać poniżej czapka.image_single =direction * image_number / 360; Poza tym pisze się Podążanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 ale w czym step i nie dokończyłeś czytać post jak zrobić aby czapka trzymała się głowy dobra już sobie poradziłem dzięk i zamykam :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 po zwykłym image_sinngle wystarczyło dodać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi