Skocz do zawartości

Zablokowane podonrzanie


warcrawt

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem ,że to proste ale nie oto chodzi.

Mam sprita(spr_gostek) i sprita (spr_czapka) oba mają 8 klatek obrotu.

Mam objecty (obj_gostek) i (obj_czapka).

W objekcje obj_gostek w create jest:

IdzX = x;
IdzY = y;

w step :

image_single =direction * image_number / 360;
if( distance_to_point( IdzX, IdzY ) > 0 ) 
{
mp_potential_step( IdzX, IdzY, 3, 0 );
}
else
{
direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y );
}

global left button :

IdzX = mouse_x;
IdzY = mouse_y;

jak zrobić aby czapka trzymała się głowy i obracała się jak gostek ??? :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...