Aeiro Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Dobry Wieczór No więc mam taki o tusz problem. Wczytuje z Daty Foldera wszystkie Sprity ale mam taki problem rze nie umiem ostawić podłogi. Cały czas mi przelatuje. Ustawiłem już solid ale to nic nie daje, probowałem też z free_placem ale też nie wyszło. Ma ktos jakiś pomysł jakby to można rozwiązać ? Albo jakiś Tipp..? Z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Dobra Noc No więc mam takom o atrament odpowieć. Obiektowi ustaw w event collision z podłogą vertical speed = 0. A jeśli to jest postać, którą kierujesz to niech najpierw sprawdza przed wykonaniem ruchu, czy o odpowiednią ilość pixeli jest wolne miejsce. Jeśli nie - ruchu nie ma. Ilość pixeli to najlepiej trochę większa liczba niż porządana prędkość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 A ja mam cos takiego... ( Bedzie Ci sie zatrzymywal na kazdym podlozu ) if not place_free(x,y+1) { vspeed = 0 } else { vspeed = vspeed } Dziendobry... :lol2: Down@: Understood... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 A ja mam cos takiego... ( Bedzie Ci sie zatrzymywal na kazdym podlozu ) if not place_free(x,y+1) { vspeed = 0 } else { vspeed = vspeed } Dziendobry... :lol2: To po else można wyrzucić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 w kolizji hero z podłożem move_contact_solid(270,4) vspeed = 0 acha no i zaznacz podłożu solid ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aeiro Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 No właśnie rże to wszystko nie działa (jak dam podłodze solida to grawitacyj niema) Dam Kody to morze coś wam pomorze: Hero Create Knux_jump_r = sprite_add("Data\Sprites Library\Players\Knuckles\Knux_Jump_R.gif",-1,1,1,0,1,0,0) Step if place_free(x,y) gravity = 0.5; VK_Left x-= 8 VK_Right x+= 8 Draw draw_sprite(Knux_jump_r,-1,x,y) PODŁOŻE Create WALX = sprite_add("Data\Sprites Library\Other\Wall.gif",0,1,0,0,1,0,0) Draw draw_sprite(WALX,1,x,464) Jak już wspomniałem jak dam podłożu solida do grawitacja mi nie działa a jak nie dam to mi przelatuje >.< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 W create Hero dopisz na koncu: mask_index=Knux_jump_r ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aeiro Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Dzięki Wszystkim a najbardziej PsichiX nie pomyślałem o masce. Tylko jesze jedno pytanko jak zrobić rże jak zmienię mu obiekt to żeby znowu nie spadał <.< Dawałem już na rożne sposoby nawet z tom maskom Chwile go w powieczu czyma i później i tak spada -.- Byłbym super wdzięczny jak by mi ktoś jesze przy tej sprawie pomógł Dobra jusz nie trzeba ^^ poradzilem sobie, dzienkuje wsystkim bendziecie w creditsach ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się