Shinji Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Witam, nie wiem czy to ten dział, ale mam pewno pytanie. Pracuje nad polem widzenia przeciwników, zrobiłem swój przyklad: https://gmclan.org/up1897_11_przyklad_pole_widzenia.html wykonanu za pomoca colission_line() problem w tym ze linia jest tworzona od srodka do sroda, i jesli juz logicznie sie wysune ale nie przejde srodka to i tak mnie niby nie widac. I jak zmienic ten przyklad tak aby po dodaniu drugiego przeciwnikaprzykład sie nie sypał (wtej chwili własnie tak sie dzieje, sami zobaczcie). Klawisz Funkcyjny - SPACJA (hide/show line) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 To chyba dobrze, że od środka do środka, bo właśnie po środku jest głowa, a zazwyczaj na głowie są umieszczone oczy. :P Oczywiście jeśli gra jest grą z widokiem od góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 przenioslem kilka rzeczy i teraz działa: https://gmclan.org/up23_11_przyklad_pole_widzenia_1.html polecam też ten przykład: https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinji Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 przenioslem kilka rzeczy i teraz działa: https://gmclan.org/up23_11_przyklad_pole_widzenia_1.html Dzieki =) To chyba dobrze, że od środka do środka, bo właśnie po środku jest głowa, a zazwyczaj na głowie są umieszczone oczy. :P Oczywiście jeśli gra jest grą z widokiem od góry. No fakt ta logika sprawdza ze do momentu, np przedstawionego ponizej: Teoretycznie powinien mnie widzec, a jednak nie widzi bo linia przecina sie jeszcze z murkiem... Myslałem zeby na herosie zastosowc pare linia wychodzacych z punktow najbardziej wystajacych tylko jesli juz zamienie kwadrat na jakas postac to przy jej obrocie punkty tez powinny sie obracac (byc przyczepione np caly czas do ramion) tyko nie wiem jakim dzialaniem to zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Ok, zrobiłem żeby sprawdzało czy widzi "enemi" jakiś kąt sprita gracza. :rolleyes: link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinji Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 no tak, tez uz takie cos zrobielm, problem w tym ze jak pisalem, jesli zrobi sie obracana posac to punkty sa statyczne..... jak zrobic zeby sie zmienialy razem z zmiana direction (wersja zarejestwowana gm). jakies coinusy czy cos? =p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 wystarczy x+lengthdir_x(odleglosc_od_punktu,direction_do_punktu) y+lengthdir_y(odleglosc_od_punktu,direction_do_punktu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinji Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Był bym niezmiernie wdzieczny gdybys zastosowal to w moim przykladzie bo nie dokonca to rozumiem, spotykam sie z tym w sumie 1 raz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się