warcrawt Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Kiediś ktoś mi zrobił przykład screen shotu z wyznaczoną pozycją gdzieś mi sie zapodział a w tamtym temacie już nie ma.Czy może mi ktoś zrobić taki przykład ? :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 { fname = get_save_filename('Bmp(*.bmp)|*.bmp',''); if (fname == '') exit; screen_save_part(fname,97,34,509,413) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 14 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 o to mi chodzi ale robi sie czarny obrazek i to ty pablo mi zrobiłeś przykład morzesz jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 A w jakim zdarzeniu go kopiujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 14 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Create Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Września 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 no, czyli jak jeszcze na planszy nic nie ma... hmm... to chyba jak nic nie ma, to jest czarny ekran ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 14 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 ale tło mam szare Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Create: alarm[0]=1; Alarm 0: { fname = get_save_filename('Bmp(*.bmp)|*.bmp',''); if (fname == '') exit; screen_save_part(fname,97,34,509,413) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 A jest jakiś sposób na zrobienie screen'a w formacie .png bez wybierania miejsca? Tzn. Klikasz np. End i jest robiony automatycznie screen do formatu .png? Bo nie wiem czy się tak da, a jeśli już się da to jak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Ludzie nawet klocek jest od tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Tylko że on może zapisywać tylko do .bmp? ; / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 a nie wystarczy zmienic na costam.png?? nie jestem pewien bo nigdy sie tak nie bawilem... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 nie, nie wystarczy bo: obraz i tak będzie w formacie .bmp tylko w systemie będzie się wyświetlał jako .png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 zależy :] próbowałeś ? moim zdaniem bez pluginu ni cholera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Września 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 yhm, a jak dokument z worda zapiszesz jako .mp3 to będzie grał i śpiewał :P Żeby zapisać screenshot z GM w formacie PNG/JPG. Niestety nie mogę na gmc.yoyogames.com znaleźć tego DLLa, a nie mam już wszystkich jego skryptów, więc dam to co mam: https://gmclan.org/up23_4_img_dll.html W paczce masz plik img.dll który należy dać w katalogu z grą, oraz plik img_dll.gml który nalezy importować jako skrypty do GM. Potem za pomocą img_init(); inicjujesz slinik na poczatku gry, a pozostałe 4 skrypty służą do konwersji obrazka (opis masz w plikach). Zatem najpierw robisz screena metodą GM, a potem konwertujesz wykonany plik na png/jpg i kasujesz bmp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 A jak jeszcze zrobić aby był kasowany ten plik .bmp ? @Edycja a może mi też byś odpisał gnysku ? ; p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 15 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 dzięki dzała :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Września 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 dzięki dzała :P Proszę bardzo, trohcę co prawda musiałem poszukać tego, ale uważam, że to fajny dll, bo obrazki PNG ważą duuuużo mniej, a jakość ta sama praktycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się