warcrawt Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Mam plik fonts nie w gm tylko odzielnie jak go dodać do game makera :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Funkcja font_add. ;3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 gdzie :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 gdzie :huh: Na klamce. Schodowej. A najlepiej na takim fajnym klocku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Września 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Tam gdzie chcesz dodać, najlepiej w create, bo w step draw czy collision to sie będzie wykonywać częsciej niż raz. I najlepiej przed użyciem i na poczatku gry. PS. @Dziadek - a co to jest klamka schodowa? Może klatka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 PS. @Dziadek - a co to jest klamka schodowa? Może klatka? Klamka schodowa to taka szuflada na zielone buty dla biednych. :< Że też nie wiedziałeś. Można też by dodać ten skrypt do Game Start, bo to będzie się w Create robiło za każdym razem przy stworzeniu obiektu. :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Może cie na temat :hammer: może jakiś przykład ? :blush: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Września 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Jak wsiadasz to tramwaju i musisz skasować bilet tez prosisz o przykład, bo nie wiesz jak to zrobić? My napisaliśmy co można zrobić, a ty pokombinuj. Pamiętaj, że font_add() zwraca id czcionki, zatem gdy zrobisz xxx=font_add to potem za pomocą draw_set_font(xxx); ustawiasz czcionkę. A jak czcionka ma być dostępna dla innych obiektów, to raczej będzie trzeba globalnych użyć. Najprościej dać czcionkę od razu w grze i już. Przy kompilacji czcionki sie zapisują z grą i jak dasz komuś exe - nie musi mieć danej czcionki. Ps. Pisze się "możecie" bo "może cie" to można powiecieć "może cie przejadę traktorem" (bardziej prawidłowo "cię") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 13 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 mi chodzi oto że fonts jest w zasobach i ja chce żeby dało się go użyć plik nazywa się claw1.ttf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 No to i tak używasz font_add. Dobra, inaczej. Wrzuć ją normalnie do katalogu Fonts, a później do zasobów GMa, a po wykonaniu pliku EXE gry wystarczy, że dorzucisz plik czcionki do katalogu gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się