Skocz do zawartości

jak urzywać fontsuf


warcrawt

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

Tam gdzie chcesz dodać, najlepiej w create, bo w step draw czy collision to sie będzie wykonywać częsciej niż raz. I najlepiej przed użyciem i na poczatku gry.

 

PS. @Dziadek - a co to jest klamka schodowa? Może klatka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. @Dziadek - a co to jest klamka schodowa? Może klatka?

 

Klamka schodowa to taka szuflada na zielone buty dla biednych. :< Że też nie wiedziałeś.

 

Można też by dodać ten skrypt do Game Start, bo to będzie się w Create robiło za każdym razem przy stworzeniu obiektu. :3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Jak wsiadasz to tramwaju i musisz skasować bilet tez prosisz o przykład, bo nie wiesz jak to zrobić?

My napisaliśmy co można zrobić, a ty pokombinuj. Pamiętaj, że font_add() zwraca id czcionki, zatem gdy zrobisz xxx=font_add to potem za pomocą draw_set_font(xxx); ustawiasz czcionkę. A jak czcionka ma być dostępna dla innych obiektów, to raczej będzie trzeba globalnych użyć. Najprościej dać czcionkę od razu w grze i już. Przy kompilacji czcionki sie zapisują z grą i jak dasz komuś exe - nie musi mieć danej czcionki.

 

Ps. Pisze się "możecie" bo "może cie" to można powiecieć "może cie przejadę traktorem" (bardziej prawidłowo "cię")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...