Skocz do zawartości

360 stopni


pager

Rekomendowane odpowiedzi

w GM 5.0 w stepie wklepuje ten kod

 

friction:=0.1;
if keyboard_check(vk_left) then direction:=(direction+10)mod(360);
if keyboard_check(vk_right) then direction:=(direction+350)mod(360);
if keyboard_check(vk_up) then
{speed+=0.3; if speed>7 then speed:=7;}
if keyboard_check(vk_down) then
{speed-=0.2;  if speed<-2 then speed:=-2;}
image_angle:=direction;

i prawidlowo obiekt powinien sie poruszac jak w GTA. niestety- obraca sie, ale nie wokol wlasnej osi.

w GM 6 ten kod dziala, jak zmienic, zeby na gm5 poszedl??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
kiedyś na GMclan już to napisał... ale w GM można zapisać kod na 100 sposobów i napisać go jak totalny cep w dziedzinie kodowania a mimo to będzie działał.

Mam nam myśli np takie warunku jak

if shit=true

zamiast

if (shit==true)

 

:P

 

no i

if shit

też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...