pager Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 w GM 5.0 w stepie wklepuje ten kod friction:=0.1; if keyboard_check(vk_left) then direction:=(direction+10)mod(360); if keyboard_check(vk_right) then direction:=(direction+350)mod(360); if keyboard_check(vk_up) then {speed+=0.3; if speed>7 then speed:=7;} if keyboard_check(vk_down) then {speed-=0.2; if speed<-2 then speed:=-2;} image_angle:=direction; i prawidlowo obiekt powinien sie poruszac jak w GTA. niestety- obraca sie, ale nie wokol wlasnej osi. w GM 6 ten kod dziala, jak zmienic, zeby na gm5 poszedl?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Jak nie wokol wlasnej osi to pewnie origin masz jakis poprzestawiany (jest w ustawieniach sprita) musisz go wycentrowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pager Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 wszystko mam ok, bo na chama sciagnalem z gm6 - a tam dzialalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Września 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 ale jak sprite kopiujesz, to orgin się nie kupiuje w utawieniach sprite'a (naciśnij center po prostu w info o spricie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pager Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 to logiczne,ze na samym poczatku dalem CENTER i nic, zapodam .gmd - moze ktos wyczai 360.gmd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Września 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 mi się obraca jak trzeba. btw. a co to za zapis := ?? to nie delphi, tu się pisze = (swoją drogą, dziwne, że działa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Mark nie pomyślał i dał operatory i z delphi i z C++ . Teraz jednak w GMie nie ma czegoś takiego jak operator logiczny :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 W kilku przykladach na 64digits widzialem takie zapisy := xD i wszystko dzialalo. #top: Tez jest ok xD Moze kup okulary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pager Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 kreci sie, ale mi chodzi, aby sie krecił jak na hamulcu ręcznym. dla porownania daje w gm6 360 gm6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 kiedyś na GMclan już to napisał... ale w GM można zapisać kod na 100 sposobów i napisać go jak totalny cep w dziedzinie kodowania a mimo to będzie działał. Mam nam myśli np takie warunku jak if shit=true zamiast if (shit==true) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Września 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 kiedyś na GMclan już to napisał... ale w GM można zapisać kod na 100 sposobów i napisać go jak totalny cep w dziedzinie kodowania a mimo to będzie działał. Mam nam myśli np takie warunku jak if shit=true zamiast if (shit==true) :P no i if shit też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 if not( !( shit ) ) xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pager Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 taaa o doopie maryni to każden jeden potrafi pisac, ale pomóc to ni ma komu :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Września 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 to jak chcesz, żeby się kręcił jak na hamulcu ręcznym, to jak skręca musi mieć jakąś prędkość... podstawowe prawa fizyczne, nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pager Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 to se sprawdz 360.gm6 - i sie kreci się, to samo chce aby bylo na .gmd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się