entrixo Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Witam poszukuję silnika fizyki który działa na niezarejestrowanej wersji GM'a. Najbardziej zależy mi oto by obiekty mogły spadać naturalnie (czyli nie po linii prostej). Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Nie sądzę żeby na niezarejestrowanej wersji można było zrobić fizykę taką aby obiekty spadały naturalnie. No właśnie, naturalnie na pewno nie będzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
entrixo Opublikowano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Hmm.. czyli pozostaje mi zrobić fizykę jak np. w starej grze: The Incredible Machine. Biorę się do roboty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 1 Września 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Nie sądzę żeby na niezarejestrowanej wersji można było zrobić fizykę taką aby obiekty spadały naturalnie. No właśnie, naturalnie na pewno nie będzie :) To źle sądzisz, ponieważ fizyka opiera się na matematyce. Widziałeś jakieś funkcje matematyczne zablokowane w niezarejestrowanej wersji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 To źle sądzisz, ponieważ fizyka opiera się na matematyce. Widziałeś jakieś funkcje matematyczne zablokowane w niezarejestrowanej wersji? Nie. :P Ale funkcja image_angle nie działa, co by służyło jako obracanie się obiektu :) Bo naturalnie to przy spadaniu rzeczy nie spadają w prostym kącie :) Zawsze jakoś tam się obróci :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 1 Września 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Image_angle nie ma nic do fizyki. Można to spokojnie pominąć i wyliczyć sobie samemu klatkę animacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Image_angle nie ma nic do fizyki. Można to spokojnie pominąć i wyliczyć sobie samemu klatkę animacji. Ale czy wtedy będzie to wyglądać naturalnie czy kanciato ? Zresztą Admin zawsze ma racje :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Ale czy wtedy będzie to wyglądać naturalnie czy kanciato ?zależy jak sobie napiszesz :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Kiedyś napisałem model fizyki - oparty na szkielecie złożonym z punktów i połączeń. Pisałem go dosyć dawno, zawiera dużo błędów (modele się trzęsą, koło się wbija i "łamie") i jest dosyć niewydajny. To, co kiedyś robiłem możesz znaleźć tu: https://gmclan.org/up506_11_fizyk.html Dzisiaj napisałbym go całkiem inaczej ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 @Jakim: A nie lepiej wymusić złożenie się tego koła?? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 @Jakim: A nie lepiej wymusić złożenie się tego koła?? :) A nie lepiej usunąć łamanie się koła? ;] Problemy trzeba rozwiązywać, nie omijać, dlatego ten silnik uważam tylko za trening ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się