Skocz do zawartości

Veduil Aur Laer - Ostatni poranek pieśni(Sindarin)


Rekomendowane odpowiedzi

to nie sciany, to takie krzaki :P

Myślę, że teraz usprawnię trochę funckjonalność bohatera, dodam rush, może stref, więcej rodzajów ataków fizycznych no i obrone. Potem zobaczę jak mi idzie tworzenie przeciwników wrogo nastawionych, taki co to już nam moga coś zrobić. I na koniec dodam HUD, a wszystkie statystyki bohatera (hp, mana, stamina, szybkosc ataku,obrotu,chodzenia, obrona, moc basha itd. ) uzależnie od 3 głównych statystyk bohatera, to jest zręczność, inteligencja i siła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wbrew jakimkolwiek podejrzeniom gra jest ciagle w produkcji, zaszlo natomiast pare istotnych zmian.

Mianowicie gra będzie miała inną nazwe, zaszly pewne modyfikacje w istocie rozgrywki, teraz bedzie to gra bardzo taktyczna ze sporą dozą arcadówki, oczywiscie wszystko głównie na MP (nie wiem czy single bedzie).

Oprócz tego to co dotychczas zostalo zaprezentowane zostało wywalone, menu, oprawa itd. zostaną wykonane od poczatku z (mam nadzieje) jeszcze lepszym efektem.

W tej chwili mam wykonany dość spory kawał silnika gry (gołego kodu).

 

PS Taka mała ciekawostka, jeden z obiektów ma zdarzenie w ktorym jest 2569 linii kodu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee jeśli robisz to w multi to na pewno tego nie zrobisz. A nawet gdyby to szybkośc będzie słaba. Więc albo będziesz robił single player albo nic z tego. Ja ci nie rozkazuję ale mówię całkowitą prawdę.

 

PS Taka mała ciekawostka, jeden z obiektów ma zdarzenie w ktorym jest 2569 linii kodu

Przyczyną tego jest to że gdy robisz pewne zdarzenie używasz 10 linijek kodu podczas gdy można zastąpić to dwiema

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quetzacotl, po co zacząłeś od robienia menu? :lol2: Ja bym to zrobił na końcu.

Co do grafiki to jeżeli będzie taka piękna to GM się będzie ścinał.

PS Taka mała ciekawostka, jeden z obiektów ma zdarzenie w ktorym jest 2569 linii kodu

:o po co tyle? wszystko da się skrócić, 2569 linijek to nie powód do dumy :P tylko do zastanowienia się nad szybkością gry

 

Będe zgadywał, ten obiekt rysuje wszystkie okienka, paski itp. itd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee jeśli robisz to w multi to na pewno tego nie zrobisz. A nawet gdyby to szybkośc będzie słaba. Więc albo będziesz robił single player albo nic z tego. Ja ci nie rozkazuję ale mówię całkowitą  prawdę.

Przyczyną tego jest to że gdy robisz pewne zdarzenie używasz 10 linijek kodu podczas gdy można zastąpić to dwiema

To, ze Twoje umiejetnosci sa niewystarczajace na wykonanie porzadnego multi to Twoj problem, ja wiem co moze GM i wiem tez, ze moja gra nie bedzie wykorzystywac tyle pamieci operacyjnej, ze gra bedzie spowalniac.

 

cały kod moglbym na chama w jednej linijce zmiescic, ale to ma byc czytelne, zreszta jedna linijka ma srednio 40 znakow.

 

EDIT do RadSun: Zaczynalem od menu bo tak jakos wyszlo, zreszta mowie, ze zostalo wywalone i zabralem sie od nowa tym razem zaczynajac od glownego silnika.

A ten obiekt to nie paski itd. tylkomasa zaleznosci wykorzystywana przy ustawianiu jednostek wg wlasnego uznania.

Kod pisze tak aby był bardzo elastyczny i w miare uniwersalny, zeby jedna zmiana w grze czy nowa jednostka nie zmuszala mnie do zmiany 50% kodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do nazwy to mam nadzieje że będzie krótsza chyba że chcesz wygrywać w konkurencji długość nazwy xD Gdy nie ma się o co kłucić to pozostaje nazwa :]

Dobrze by było gdyby była łatwa, ciekawa i inteligętna :rolleyes: (ciekawe co wymyślą za 100 lat, gdy zabraknie nazw nowym grą M&M CXII :lol2: )

 

Big: Nie przyznam ci racji bo po co, może się uda.

Edytowane przez radSun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież te nazwy nie są długie ani totalnie głupie.

Co powiesz na PoliPolo czy Kuli Masa Ogromna

BTW: Co oznacza tytuł gry?

Dla niektórych nic, dla innych niewiele a dla jeszcze innych dużo

 

EDIT:

Długie nazwy nie mieszczą się w tabelkach i muszą mieć mniejsze loga albo pisane w skrócie xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Male podsumowanie ostatniego okresu pracy.

Siedzialem nad gra srednio 3h dziennie, dzien w dzien praktycznie.

To co na razie zrobilem to jakies 90% kodu gry, to co zostało to:

- 99% grafiki,

-cala zawartosc merytoryczna (to jest fabula, swiat, oprawa, rasy (bedzie ich 8), jednostki),

-balans jednostek (jedna z najtrudniejszych rzeczy, no ale tego sam robic nie bede ;]),

-promocja gry (site, reklama itd.),

 

Pierwsze grywalne demo bedzie zawierac praktycznie pełną grafike interfejsu, menu, caly system rogrywki, jedną rase z wszystkimi jednostkami (to jest szesnastoma) i tryb gry player vs player, niestety na razie tylko na jednym komputerze. Gra przez net zostanie z pewnoscia dodana, mam w planach stworzyc cos na wzor battlenetu Blizzarda. O ile pod wzgledem kodu trudne to nie bedzie, to problemem bedzie server :D

To tyle, stay tuned

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...