Quetzacotl Opublikowano 5 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Skrzynie się zatrzymują też same, mają friction, ale chyba za słaby. Przesuwanie skrzyń, hmm, mozna zrobić w sumie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lion Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 No, no bardzo ładnie, tylko troche mi nie pasują ściany ale chyba zostaną zmienione, prawda? Co do fizyki to wszystrko pieknie smiga :) Gartulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 5 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 to nie sciany, to takie krzaki :P Myślę, że teraz usprawnię trochę funckjonalność bohatera, dodam rush, może stref, więcej rodzajów ataków fizycznych no i obrone. Potem zobaczę jak mi idzie tworzenie przeciwników wrogo nastawionych, taki co to już nam moga coś zrobić. I na koniec dodam HUD, a wszystkie statystyki bohatera (hp, mana, stamina, szybkosc ataku,obrotu,chodzenia, obrona, moc basha itd. ) uzależnie od 3 głównych statystyk bohatera, to jest zręczność, inteligencja i siła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Ej co tak cicho na temat tej gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Bo nie ma na temat czego być głośno. Prace w toku : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Quetzacotl pisałeś że chciałbyś się najac jako grafik do zaawansowanego projektu.Ja mam taki i własnie potrzebuje grafika możesz napisac na gg 1806221 wtedy Ci powiem na czym on polega ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 15 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Nie odpisuje, bo nie wierze w zaden zaawansowany projekt xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Acha czyli nie moge Ci prosic o pomoc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 8 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Wbrew jakimkolwiek podejrzeniom gra jest ciagle w produkcji, zaszlo natomiast pare istotnych zmian. Mianowicie gra będzie miała inną nazwe, zaszly pewne modyfikacje w istocie rozgrywki, teraz bedzie to gra bardzo taktyczna ze sporą dozą arcadówki, oczywiscie wszystko głównie na MP (nie wiem czy single bedzie). Oprócz tego to co dotychczas zostalo zaprezentowane zostało wywalone, menu, oprawa itd. zostaną wykonane od poczatku z (mam nadzieje) jeszcze lepszym efektem. W tej chwili mam wykonany dość spory kawał silnika gry (gołego kodu). PS Taka mała ciekawostka, jeden z obiektów ma zdarzenie w ktorym jest 2569 linii kodu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 eee jeśli robisz to w multi to na pewno tego nie zrobisz. A nawet gdyby to szybkośc będzie słaba. Więc albo będziesz robił single player albo nic z tego. Ja ci nie rozkazuję ale mówię całkowitą prawdę. PS Taka mała ciekawostka, jeden z obiektów ma zdarzenie w ktorym jest 2569 linii kodu Przyczyną tego jest to że gdy robisz pewne zdarzenie używasz 10 linijek kodu podczas gdy można zastąpić to dwiema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Quetzacotl, po co zacząłeś od robienia menu? :lol2: Ja bym to zrobił na końcu. Co do grafiki to jeżeli będzie taka piękna to GM się będzie ścinał. PS Taka mała ciekawostka, jeden z obiektów ma zdarzenie w ktorym jest 2569 linii kodu :o po co tyle? wszystko da się skrócić, 2569 linijek to nie powód do dumy :P tylko do zastanowienia się nad szybkością gry Będe zgadywał, ten obiekt rysuje wszystkie okienka, paski itp. itd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 8 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 eee jeśli robisz to w multi to na pewno tego nie zrobisz. A nawet gdyby to szybkośc będzie słaba. Więc albo będziesz robił single player albo nic z tego. Ja ci nie rozkazuję ale mówię całkowitą prawdę. Przyczyną tego jest to że gdy robisz pewne zdarzenie używasz 10 linijek kodu podczas gdy można zastąpić to dwiema <{POST_SNAPBACK}> To, ze Twoje umiejetnosci sa niewystarczajace na wykonanie porzadnego multi to Twoj problem, ja wiem co moze GM i wiem tez, ze moja gra nie bedzie wykorzystywac tyle pamieci operacyjnej, ze gra bedzie spowalniac. cały kod moglbym na chama w jednej linijce zmiescic, ale to ma byc czytelne, zreszta jedna linijka ma srednio 40 znakow. EDIT do RadSun: Zaczynalem od menu bo tak jakos wyszlo, zreszta mowie, ze zostalo wywalone i zabralem sie od nowa tym razem zaczynajac od glownego silnika. A ten obiekt to nie paski itd. tylkomasa zaleznosci wykorzystywana przy ustawianiu jednostek wg wlasnego uznania. Kod pisze tak aby był bardzo elastyczny i w miare uniwersalny, zeby jedna zmiana w grze czy nowa jednostka nie zmuszala mnie do zmiany 50% kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Taktyczna arcade'ówa + multiplayer = tego jeszcze nie było! Licze że sie uda ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Nic z tego nie będzie, i choc teraz możecie się sprzeczać to w końcu przyznacie mi rację(tak jak to było z Woozim) Nie bede dyskutował z ekspertem Tak trzymać :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 (edytowane) Co do nazwy to mam nadzieje że będzie krótsza chyba że chcesz wygrywać w konkurencji długość nazwy xD Gdy nie ma się o co kłucić to pozostaje nazwa :] Dobrze by było gdyby była łatwa, ciekawa i inteligętna :rolleyes: (ciekawe co wymyślą za 100 lat, gdy zabraknie nazw nowym grą M&M CXII :lol2: ) Big: Nie przyznam ci racji bo po co, może się uda. Edytowane 8 Listopada 2005 przez radSun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 8 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Nic z tego nie będzie, i choc teraz możecie się sprzeczać to w końcu przyznacie mi rację(tak jak to było z Woozim) <{POST_SNAPBACK}> Nie bede dyskutował z ekspertem :D :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 hmm... a ja mam problem... Ja chce rozpakować archiwum z grą to mi wuskakuje "CRC error" :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Co do nazwy to mam nadzieje że będzie krótsza chyba że chcesz wygrywać w konkurencji długość nazwy Tyś widział tytuły naszych (tzn. Beaver Interactive) gier? :D BTW: Co oznacza tytuł gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Przecież te nazwy nie są długie ani totalnie głupie. Co powiesz na PoliPolo czy Kuli Masa Ogromna BTW: Co oznacza tytuł gry? Dla niektórych nic, dla innych niewiele a dla jeszcze innych dużo EDIT: Długie nazwy nie mieszczą się w tabelkach i muszą mieć mniejsze loga albo pisane w skrócie xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 8 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Pierwotny pełny tytuł brzmiał: "Vedui Aur laer" A oznacza to Ostatni poranek pieśni, przełożone z Sindarinu (język elfów wg Tolkiena). I nie uwaza, zeby to bylo specjalnie długie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Mae govannen! Im Tomek! Im elleth. Cuio vae. (wszelki błedy popełniono przypadkowo) Lepsze niż niemiecki. Nie chodziło mi o poprzedni tytuł tylko nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 8 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 a jest nowy? oO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Właśnie ;p , gdzie masz nowy tytuł xD ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 27 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Male podsumowanie ostatniego okresu pracy. Siedzialem nad gra srednio 3h dziennie, dzien w dzien praktycznie. To co na razie zrobilem to jakies 90% kodu gry, to co zostało to: - 99% grafiki, -cala zawartosc merytoryczna (to jest fabula, swiat, oprawa, rasy (bedzie ich 8), jednostki), -balans jednostek (jedna z najtrudniejszych rzeczy, no ale tego sam robic nie bede ;]), -promocja gry (site, reklama itd.), Pierwsze grywalne demo bedzie zawierac praktycznie pełną grafike interfejsu, menu, caly system rogrywki, jedną rase z wszystkimi jednostkami (to jest szesnastoma) i tryb gry player vs player, niestety na razie tylko na jednym komputerze. Gra przez net zostanie z pewnoscia dodana, mam w planach stworzyc cos na wzor battlenetu Blizzarda. O ile pod wzgledem kodu trudne to nie bedzie, to problemem bedzie server :D To tyle, stay tuned Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się