Skocz do zawartości

Chyba jedyne nie n00berskie pytanie na tym forum


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, witam, pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź :) . Miejsce w creditsach mojej gry już czeka na tego, kto mi najbardziej pomoże :] .

 

Więc pytanie jest trudne, ale mam nadzieję, że ktoś mi pomoże, bo to jest WAŻNE!

Więc jak dać tekst w postaci pliku TXT, takiego jak jest do filmów i zrobić jego wyświetlanie w GM. Nie będzie mi się chciało robić napisów w plikach AVI, więc chcę takie. Przypomnę, że te napisy mają taką budowę (napisy z filmu Pokemon Heroes, respect for napisy.org, za wspaniałe tłumaczenie z japońskiego xD ):

00:00:13:Pocket Monsters... w skrócie PokeMon!
00:00:16:Dziwne stworzenia zamieszkujące tą planetę...
00:00:19:W morzu, w lasach, w miastach.
00:00:20:Ile ich jest? 100? 200? 300? Może więcej?

 

Więc ktoś wie jak zrobić wyświetlanie w GM takich napisów? Może być z użyciem DLLa, ale proszę o natychmiastową pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas mogę rozdzielić, ale nasuwa się kolejny problem. Czy 1 sekunda, to będzie ilość klatek na sekundę w pliku AVI czy jakoś ustalone w GMie? Bo ja zawsze w pliku daję FPS 25.

Ale nasunął się prawdziwy problem! Przecież GM robi wyświetlanie pliku AVI, niezależne od wszystkich akcji pozostałych ustalonych przez kodera. Więc plik by się wyświetlił, a potem dopiero napisy. Pojawia się tu problem. Nie wiem czy już nie wbudować napisów na stałe do pliku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...