Marmot Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Cześć, witam, pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź :) . Miejsce w creditsach mojej gry już czeka na tego, kto mi najbardziej pomoże :] . Więc pytanie jest trudne, ale mam nadzieję, że ktoś mi pomoże, bo to jest WAŻNE! Więc jak dać tekst w postaci pliku TXT, takiego jak jest do filmów i zrobić jego wyświetlanie w GM. Nie będzie mi się chciało robić napisów w plikach AVI, więc chcę takie. Przypomnę, że te napisy mają taką budowę (napisy z filmu Pokemon Heroes, respect for napisy.org, za wspaniałe tłumaczenie z japońskiego xD ): 00:00:13:Pocket Monsters... w skrócie PokeMon! 00:00:16:Dziwne stworzenia zamieszkujące tą planetę... 00:00:19:W morzu, w lasach, w miastach. 00:00:20:Ile ich jest? 100? 200? 300? Może więcej? Więc ktoś wie jak zrobić wyświetlanie w GM takich napisów? Może być z użyciem DLLa, ale proszę o natychmiastową pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Otwórz plik i odczytuj linijki jako stringi. Nie wiem czy w GM można od razu odczytać linijkę jako kilka stringów. Jeśli nie to możesz spróbować "odcinać" czas od reszty. Nie powiem ci jak to ma wyglądać w kodzie bo jest z tym trochę roboty ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 1 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 No tak, tylko jak zrobić, żeby tekst wyświetlał w podanym czasie, względnie do czasu pliku avi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Odczytaj czas i ustaw alarmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 1 Marca 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Nic dodać nic ując, Sly już podał hinta. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 1 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Czas mogę rozdzielić, ale nasuwa się kolejny problem. Czy 1 sekunda, to będzie ilość klatek na sekundę w pliku AVI czy jakoś ustalone w GMie? Bo ja zawsze w pliku daję FPS 25. Ale nasunął się prawdziwy problem! Przecież GM robi wyświetlanie pliku AVI, niezależne od wszystkich akcji pozostałych ustalonych przez kodera. Więc plik by się wyświetlił, a potem dopiero napisy. Pojawia się tu problem. Nie wiem czy już nie wbudować napisów na stałe do pliku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Marca 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 nie da się puszczać avi bez wtyczek (dll) i w tym samym czasie czegoś innego, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 3 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Dobra, ale jaką wtyczką mogę AVI odtwarzać? Ale żeby nie otwierać nowego tematu, to: 1. Jak można korzystać z formatu Bink Video albo Smacker w GMie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 3 Marca 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Z tego co pamiętam, to najnowszy sxms sluzy takze do filmow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 3 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Nie wiem czy mam najnowszego, ale w moim SXMS pisze, że otwiera tylko ścieżkę dźwiękową z filmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się