Skocz do zawartości

Jak wywołać patcha skryptami


Nirvan

Rekomendowane odpowiedzi

ok działa thx :D

Ale jeszcze jedno , w game editorze istniała taka funkcja "out of vision" a tutaj nigdzie nie widze , służyła m, in. do tego aby za wizią viewa niszczyły się pociski i żeby nie leciały przez całą plansze , takiego czegoś teraz potrzebuje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisz se w skrypcie path_ i masz na dole co mozesz dodawac :P

 

Najblizej jest chyba:

path_start(path,speed,endaction,absolute)

 

Ale co wpisać zamiast endaction i absolute bo chce aby patchh gdy się skończy zaczynałsie od miejsca w którym stoi objekt .

 

Lub jak wpisać w skryptach aby poruszał się w prawo z prędkością 6 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Wciśnij sobie F1 w gm i zobaczysz

path_set_kind(ind,val) Sets the kind of connections of the path with the given index (0=straight, 1=smooth).

path_set_closed(ind,closed) Sets whether the path must be closed (true) or open (false).

path_set_precision(ind,prec) Sets the precision with which the smooth path is calculated (should lie between 1 and 8).

path_add() Adds a new empty paths. The index of the path is returned.

path_delete(ind) Deletes the path with the given index.

path_duplicate(ind) Creates a duplicate copy of the path with the given index. Returns the index of the copy.

path_assign(ind,path) Assigns the indicated path to path ind. So this makes a copy of the path. In this way you can easily set an existing path to a different, e.g. new path.

path_append(ind,path) Appends the indicated path to path ind.

path_add_point(ind,x,y,speed) Adds a point to the path with the given index, at position (x,y) and with the given speed factor. Remember that a factor of 100 corresponds to the actual speed. Lower values mean slowing down and higher mean speeding up.

path_insert_point(ind,n,x,y,speed) Inserts a point in the path with the given index before point n, at position (x,y) and with the given speed factor.

path_change_point(ind,n,x,y,speed) Changes the point n in the path with the given index to position (x,y) and the given speed factor.

path_delete_point(ind,n) Deletes the point n in the path with the given index.

path_clear_points(ind) Clears all the points in the path, turning it into an empty path.

path_reverse(ind) Reverses the path.

path_mirror(ind) Mirrors the path horizontally (with respect to its center).

path_flip(ind) Flips the path vertically (with respect to its center).

path_rotate(ind,angle) Rotates the path counter clockwise over angle degrees (around its center).

path_scale(ind,xscale,yscale) Scales the path with the given factors (from its center).

path_shift(ind,xshift,yshift) Shifts the path over the given amount.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno być tak: path_start(nazwa_patha,szybkość,false,true lub false(jeżeli będzie false path zacznie od miejsca w którym jest obiekt, jeżeli true zacznie się od punktu początkowego path(mam nadzieję że zrozumiałeś))). Daj w evencie Path end znowu żeby path wytasrtował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno być tak: path_start(nazwa_patha,szybkość,false,true lub false(jeżeli będzie false path zacznie od miejsca w którym jest obiekt, jeżeli true zacznie się od punktu początkowego path(mam nadzieję że zrozumiałeś))). Daj w evencie Path end znowu żeby path wytasrtował.

 

ok działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...