Nirvan Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Co należy wpisać w skrypcie aby wywołać patha . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Wpisz se w skrypcie path_ i masz na dole co mozesz dodawac :P Najblizej jest chyba: path_start(path,speed,endaction,absolute) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Jeszcze jedno pytanie, jak zrobić aby zadanie w alarmie powtarzało się w nieskończoność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Jeszcze jedno pytanie, jak zrobić aby zadanie w alarmie powtarzało się w nieskończoność ? Toż sie powtarza w nieskonczonosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 mi się nie powtarza :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 w create dajesz alarm[1] = 60 A w alarm1 kod: AKCJA AKCJA alarm[1] = 60 Czyli wykona akcje co sekunde do końca usranej śmierci :} I 60 to czas oczekiwania na następny alarm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 ok działa thx :D Ale jeszcze jedno , w game editorze istniała taka funkcja "out of vision" a tutaj nigdzie nie widze , służyła m, in. do tego aby za wizią viewa niszczyły się pociski i żeby nie leciały przez całą plansze , takiego czegoś teraz potrzebuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 W helpie jest o takim czymś Wejdź do helpa i w indeksie wpisz instance_deactivate_region Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 A nie lepiej uzyć warunku if x > view_xview[nr viewa] to żeby się zniszczyły? i do reszty tak samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 A nie lepiej uzyć warunku if x > view_xview[nr viewa] to żeby się zniszczyły? i do reszty tak samo? W którym miejscu w pisać odległość bo jak ustawiłem to wogóle strzały nie lecą , odrazu po stworzeniu z nikają . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 W którym miejscu w pisać odległość bo jak ustawiłem to wogóle strzały nie lecą , odrazu po stworzeniu z nikają . Bo może pomieszałeś z argumentami if'a, i np. zamiast więcej niż dałeś mniej niż. Spróbuj poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Bo może pomieszałeś z argumentami if'a, i np. zamiast więcej niż dałeś mniej niż. Spróbuj poprawić. if x > view_xview [0]instance_destroy() mam takie coś ale nie wiem gdzie wpisać jaka ma być odległość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 LoL? Jaką sekundę? sekunda to jest 1*room_speed, 60 będzie sekundą wtedy i tylko wtedy, jeśli twój room speed jest równy 60 stepów na sekundę, co odradzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 if( x < view_xview[0] ) or ( y < view_yview[0] ) { instance_destroy(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 if( x < view_xview[0] ) or ( y < view_yview[0] ) { instance_destroy(); } Teraz wogule się nie niszczą , tak jakby tego nie było wpisanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 A na pewno dobry view wpisałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 A na pewno dobry view wpisałeś? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Wpisz se w skrypcie path_ i masz na dole co mozesz dodawac :P Najblizej jest chyba: path_start(path,speed,endaction,absolute) Ale co wpisać zamiast endaction i absolute bo chce aby patchh gdy się skończy zaczynałsie od miejsca w którym stoi objekt . Lub jak wpisać w skryptach aby poruszał się w prawo z prędkością 6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Wciśnij sobie F1 w gm i zobaczysz path_set_kind(ind,val) Sets the kind of connections of the path with the given index (0=straight, 1=smooth). path_set_closed(ind,closed) Sets whether the path must be closed (true) or open (false). path_set_precision(ind,prec) Sets the precision with which the smooth path is calculated (should lie between 1 and 8). path_add() Adds a new empty paths. The index of the path is returned. path_delete(ind) Deletes the path with the given index. path_duplicate(ind) Creates a duplicate copy of the path with the given index. Returns the index of the copy. path_assign(ind,path) Assigns the indicated path to path ind. So this makes a copy of the path. In this way you can easily set an existing path to a different, e.g. new path. path_append(ind,path) Appends the indicated path to path ind. path_add_point(ind,x,y,speed) Adds a point to the path with the given index, at position (x,y) and with the given speed factor. Remember that a factor of 100 corresponds to the actual speed. Lower values mean slowing down and higher mean speeding up. path_insert_point(ind,n,x,y,speed) Inserts a point in the path with the given index before point n, at position (x,y) and with the given speed factor. path_change_point(ind,n,x,y,speed) Changes the point n in the path with the given index to position (x,y) and the given speed factor. path_delete_point(ind,n) Deletes the point n in the path with the given index. path_clear_points(ind) Clears all the points in the path, turning it into an empty path. path_reverse(ind) Reverses the path. path_mirror(ind) Mirrors the path horizontally (with respect to its center). path_flip(ind) Flips the path vertically (with respect to its center). path_rotate(ind,angle) Rotates the path counter clockwise over angle degrees (around its center). path_scale(ind,xscale,yscale) Scales the path with the given factors (from its center). path_shift(ind,xshift,yshift) Shifts the path over the given amount. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Ale chodzi mi o to jak wpisać zamiast "endaction" "continue from here" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik9 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Powinno być tak: path_start(nazwa_patha,szybkość,false,true lub false(jeżeli będzie false path zacznie od miejsca w którym jest obiekt, jeżeli true zacznie się od punktu początkowego path(mam nadzieję że zrozumiałeś))). Daj w evencie Path end znowu żeby path wytasrtował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Powinno być tak: path_start(nazwa_patha,szybkość,false,true lub false(jeżeli będzie false path zacznie od miejsca w którym jest obiekt, jeżeli true zacznie się od punktu początkowego path(mam nadzieję że zrozumiałeś))). Daj w evencie Path end znowu żeby path wytasrtował. ok działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się