def jam fight for ny Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Siemka Jak zrobic by mi sie nie -hp oczywiscie global wytlumacze to po Polsku:: ...uderzam w potwora i traci global.hp ale gdy uderzam traci ciągle global.hp az skonczy sie animacja... Jak więc zrobic by po uderzeniu stracil tylko 1 raz global.hp a nie az skończy sie animacja??? EDIT:mam jeszcze pytani jak zrobic by obiekt nie wychodzil poza ekran? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Na alarmach zrób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Edit:Napisz "jak" lepiej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 pewnie nie zrozumiesz, ale ja ciebie zrozumieć tez miałem problem :P create: trafiony=false; kolizja z mieczem potworem czy czymś tam: if trafiony=false { jakas_energia-=10; trafiony=true; alarm[0]=10; } alarm0 trafiony=false; inna metoda, w create to samo, w kolizji bez alarmu, a tam gdzie masz atak miecza czy tam co w Animation End dać with(obj_postac) trafiony=false; oczywiście obj_postac to ten obiekt który obrywa od miecza/potwora. Btw. nie rozumiem za bardzo twojego problemu, bo jak potwór moze mieć globalne hp? to wszystkie potwory mają to samo hp? nie lepiej jako lokalną dac i ewentualnie się odwoływać z innych obiektów do niej, lub dać if energia>0 then instance_destroy(); ?? co do drugiego: Intersect Boundary: x=xprevious; y=yprevious; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Dzieki napewno zamieszcze cie w credits EDIT:I nie tylko ciebię P.S. jak zrobic zeby tracic od [1 do 10] <losowo? EDIT:hp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 global.hp-=(round(random(10))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 a jak od [20 do 30]???^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 global.hp-=(round(random(10)+20)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 co to Intersect Boundary? i gdzie wpisac x=xprevious; y=yprevious; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Intersect Boundary to event tak samo jak create albo step a wpisujesz to w Execute Code :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 co to GB1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Kopia zapasowa Twojego projektu o numerze 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 to by bylo na tyle zamykam temat;) dzieki za wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi