Marzec Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Zauważyłem, że na forum powstają tematy oddzielnie do każdego pytania, a potem pojawiają się w takich tematach większe dyskusje, więc robię tak samo, żeby było ok ;) Jak najlepiej zabezpieczyć moje MMO? Już mówię o jakie zabezpieczenie chodzi. Używam 39dll. Robię na szablonie. Każdy może ten szablon wziąć i lekko go pozmieniać, tak, żeby utworzyć klienta takiego jak mój, ale lekko zmodyfikowanego. Np. żeby postać przenikała przez ściany. Jakie zrobić najlepsze zabezpieczenie typu: klient jest oryginalny? Jak zrobić, żeby serwer sprawdzał, czy klient jest tym oryginalnym plikiem exe na którym powinno się grać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Wysyłaj mu przy łączeniu jakiś kod, który tylko ty znasz (w każdym razie do czasu :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Na to wpadłem na samym początku, ale przydałoby się co innego, coś nie do czasu :P Nie wiecie, czy wysyłanie serwerowi informacji "gracz nacisnął klawisz W", a potem nadaniu mu prędkości przez serwer będzie optymalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Strasznie będzie to lagował zrób tak jak pisze mike__p tylko daj z 10 takich zmiennych np w obiektach itp . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Ok. nie zaszkodzi. Wypadałoby jeszcze zmienną "x" nazwać wszędzie "bzasdfasdf" a "y" "klmnjasdkjl" :P Szyfrowanie się kłania. Robiliście kiedyś szyfrowanie w gm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Gnysek napisał artukuł o szyfrowaniu. Na podstawie jego może ci się uda coś wykombinować ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 x i y nie szyfruj mówię z własnego doświadczenia. Zrób tak stwórz obiekt o nazwie np cvhduighdsuy84y843y7tygsdfgf. i niech od wysyła z 10 różnych zmiennych ;) i inne zmienne w zależności od minuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Zawsze można napisać dodatkowy DLL do obsługi OpenPGP lub GPG i szyfrować w locie, jednak do tego musiałbyś znać jakiś dodatkowy język programowania, chyba, że znalazłbyś jakiegoś gotowca na GMCommunity ;p . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Raczej gotowca nie znajdzie, a napisanie dll nie jest aż takie trudne. Znaczy jak sie zna np c++. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się