Skocz do zawartości

Wskakwanie na platformy


Punisher

Rekomendowane odpowiedzi

W plarformie step:

if ( y < hero.y ) //przyjmując że sprite jest ustawiony na 0,0 
{ solid=false }
else
solid=true

 

hero w kolizji z paformą

move_contact_solid(270,4)
vspeed=0

 

...Marek.:whip:

 

Edit: Ehh... Jakim mnie ubiegł...

 

666 post diabeł w śród nas :twisted: :devil2: :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...