kubos Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Czy da sie zrobić w GMie 6.1 żeby wkleić do animacji odrazu załóżmy 360 klatek naraz? Bo gdy chce zrobić poruszanie samochodu to nie chce mi sie wklejać każdej klatki z osobna, kiedy każda to ten sam obrazek. Da sie zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prze_As Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Ziomuś napisałeś bardzo nie wyraźnie, nic z tego nie rozumiem , pewnie w twoim mieście posługujecie się takim slangiem , ale podopowiem ci do ucha : Wyszedł on z mody . Ale mam pewne domysły oco ci może chodzić. Daj w programiku edytora obrazkow Gma ( który defacto jest juz przestarzały) opcje rotate i wpisz 360 a bedziesz mial animacje obrotową , ideaLNą do ruchu auta z widokiem od góry, Sayonara !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 O nie. Nie jestem na topie :lol: Zobacze i dam w edicie czy coś to zadziałało :) Edit: <_< chyba coś nie tak.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 albo można uzyć draw_sprite_ext i tam masz parametr rotate i wtedy wystarzczy ci jedna klatka i od razu gra się zrobi o wiele lżejsza. ew zrób jeden taki samochód co klatki obrotu, to będzie za kolizje robił, ale w draw możesz już malowac inny samochód, wtedy wystarczy dodać po jednym sprite aby robić kolejne samochody. W końcu w draw można malowac co innego, a obiekt będzie czym innym :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 gnysek, a możesz troche jaśniej? Bo nie wiem gdzie mam wpisać to draw_sprite_ext i co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prze_As Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 gnysek, a możesz troche jaśniej? Bo nie wiem gdzie mam wpisać to draw_sprite_ext i co dalej Coś mu się musiało poplątać z image angle. To ja ci teraz powiem ziomuś , to co Gnysek chciał ci pewno napisać . W stepie obiektu wpisz image_angle=direction i Wuala działa ! Sayonarka ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 @up chyba nie o to mu chodziło. Niech mi ktoś napisze co, gdzie i jak mam napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Jeśli masz zarejestrowaną wersje gm i obrazek auta skierowanego w prawo, oraz chcesz by auto było rysowane, a nie był nim sprite obiektu, to w drawie daj: draw_sprite_ext(sprite,subimg,x,y,xscale,yscale,rot,color,alpha) // mam nadzieje że wiesz co za to podstawić Natomiast jeśli chcesz by obracał sie sprite obiektu, to w step (najlepiej end step) dajesz: image_angle=direction A jeśli nie masz zarejestrowanej wersji gm'a to w step użyj: image_single=direction*ilosc_obrazków/360 Chyba w miare dobrze ci to wyjaśniłem, a ty Prze_As - przestań piep***ć bo to się robi nudne i żałosne (i nie modne :lol2: ), bez urazy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 O ja, nikt nie załapał :D . Bierzesz w spricie edit sprite -> potem animation -> Rotation sequence. I weż to drugie. Tam w obydwóch wpisz 360 i będzie dobrze :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Dzięki misztrzunio :P O to mi chodziło. Zamykam temat :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi