Skocz do zawartości

kierunek pocisku


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

direction=point_direction(x,y,obj2.x,obj2.y);

- wtedy cały czas leci za danym obiektem.

Chyba, że niejasno się wyraziłeś i chcesz aby pocisk leciał w tym samym kierunku, w którym do tej pory leciał - wtedy po prostu nie zmieniasz jego kierunku zatem nadajesz go przy tworzeniu tego obiektu albo poprzez obiekt go tworzacy(patrz poniżej) albo w create pocisku.

 

ppp=instance_create(x,y,obj_pocisk);
ppp.direcion=kierunek;
ppp.speed=prędkość;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...