Konrad-GM Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Nudziło mi się więc zrobiłem plecak RPG prosty w obsłudze :P Łoto on: https://gmclan.org/up1717_11_Backpack.html Ssijcie i opisujcie :P EDIT: @DOWN: Nic nie jest doskonałe xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Ooooo... bardzo fajne :) . Kod prosty w miarę, ale tworzenie wielu skryptów zniechęci wielu początkujących do analizowania kodu. Dam 9/10. Nie jest doskonałe :) @Edit: Po dokładnym przeanalizowaniu kodu stwierdzam, że jest bardzo zaopatrzony w argumenty i banalny. Brawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Przykład nawet fajny ale żeby napisać (bacPack) zamiast BackPack to już są szczyty ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 14 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 @UP: Jestem tylko człowiekiem, literówka każdemu się zdarzy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Nie kumam tego przykładu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 15 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 create_item - Tworzy BackPack, ustawiamy max slotów - create_item(max); step_item - Gdy mamy do "global.item" przypisany string to go przypisuje danemu slotowi - step_item(); step_item_move - Poruszanie się po BackPack'u guzikami ustawionymi - step_move_item(vk_pageup,vk_pagedown); step_use - Używa dany item i dzieje się akcja (Akcje należy pisać w zakładce skryptów) posiada jeszcze ustawienie argumentów skryptu(Nie trzeba wszystkich używać max 6) - step_use(vk_insert,scrHPplus,'ACE',25); step_delete - Usuwa Przedmiot z plecaka i tworzy go w wyznaczonej pozycji - step_delete(vk_delete,objACE,mouse_x,mouse_y,'ACE'); add_item - Dodaje item do plecaka, ma też możliwość ustawienia usuwania (gdy się doda do plecaka automatycznie item jest usuwany) - add_item('ACE',true); Teraz chyba dość jasno wytłumaczyłem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Ale to jest banalnie proste. Logicznie pomyśleć się wam nie chce? Jest pełno argumentów w skryptach, dzięki czemu łatwo edytować kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 ale jak to może być, że nie ma w game makerze np. create_item, a w twoim przykładzie, nie ma żadnych błędów! :thumbsup: Nieźle! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Buheheheheh! Zaraz dam do młotka! Przecież Konrad ten skrypt napisał xP . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się