Matthew Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Pograłem i jestem zadowolony. Co do bugów: - czasami za buga dostaje się więcej niż za snake'a - o kasie i przedmiotach wylatujących z potworków nie muszę chyba wspominać - erm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 hm... spróbuje muze wyłączyć, bo to pewnie ten cały dll od dzwieku tak kisi gre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 gnysek@ Nigdy nie ma nic pewnego ... Można jednocześnie robić w GML i uczyć się nowego języka ... Jednak Borek nie ma na to czasu... On już ma trochę zajęć, lat też ma trochę :P Borek mam prośbę postaraj się poprawić ten błąd :/ z 2gb ramu zostaje mi nie całe 300mb, a czasem nawet 15mb :/ Być może masz jakąś pętle ( takiego ładnego buga co powtarza się nonstop i psuje wszytko) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 12 Lipca 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Właśnie ze stigiem jesteśmy po partyjce ekspowania. Fajnie było. :) @Matthew: Nie no popsułeś frajdę z gry. Teraz nie można wierzyć nikomu czy zdobył normalnie ekspa. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Mógł użyć programu do ingerowania w pamięć, ale to i tak mu nic nie da, bo informacje są na serwerze :P Co do Almory, to obawiam się, że będzie trzeba zawiesić projekt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Co do Almory, to obawiam się, że będzie trzeba zawiesić projekt... :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Z jakiego powodu chcesz zawiesić ? gra jest bardzo fajna wg mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fantasy Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Powiem w prost : JEŚLI CHCESZ ZAWIESIĆ PROJEK TO PROSIŁ BYM CIĘ DROGI BORKU O OPUBLIKOWANIE PLIKÓW SERWEROWYCH I UDOSTĘPNIENIE ICH WSZYSTKIM(objętnie której wersji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Ponieważ jest za dużo problemów oraz niezbalansowanych rzeczy, sam nie dam rady tego zrobić. Druga najważniejsza sprawa, to że serwer przy 20 osobach jest obciążony w 100%, ciągle coś się sypie i w ogóle zaczyna mnie to wszystko denerwować. Żal mi tego wszystkiego jak cholera, ale jedynym rozwiązaniem było by przepisać całą Almorę na nowo, a samemu to zajmie mi to z rok czasu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Borek, najlepiej jak upublicznisz źródła Almory (zarówno klienta jak i serwera) jak ją porzucisz. Nie dlatego, żeby się GPL'owy Marmot czy Pietrus podniecił (bo zresztą nic z takim kodem nie zrobią :P), tylko o zapaleńców którzy by ulepszyli kod i zrobili coś fajnego, np. przerobili to z mmorpg na coś a'la Diablo 2 czy inne zwykłe sieciowe RPG. (Wydajność będzie większa i nie będzie trzeba robić superserwera, a ile zabawy będzie. ;) ) Tak czy siak i tak Game Maker nie jest dobry do takich gier, więc mogłeś się przyhamować już przy Hidden Swords i wybrać inne środowisko typu C++. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fantasy Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Kolo ma racje wszystkie gry morpg jakie widziałem największy progres przeżywały w czasie gdy powstawały serwery prywatne.Poza tym jest to najlepszy projekt (prawie gotowy)jaki widziałem przez ostatnie 4 lata i ma potencjał stać się czymś więcej poza przelotną zabawką, może okazać się najlepszym polskim morpg. Nie popełniaj błędu innych twórców gier którzy gdy mieli już dość wyrzucali swoją prace do koszai ślad o nich ginął.Udało ci się napisać coś na co ludzie czekali tyle czasu(część z graczy nigdy w alamorke nie grała)2 miechy prawie.Jestem pełen podziwu dla twojego dzieła ale od ciebie zależy co zrobisz z potencjałem tej gry. Wiem że podejmiesz słuszną decyzję :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Borek, najlepiej jak upublicznisz źródła Almory oł maj gat,wiesz ile wtedy powstanie gier mmorpg?takie typki jak borocasso nawet grafik nie pozmieniają,a będą cieszyć miche i suszyć zęby że to oni zrobili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Na pewno nie oddam kodów źródłowych. Co najwyżej mogę dać .exe serwera i tak najprawdopodobniej zrobie. Zabezpiecze serwer tylko, żeby była informacja o mnie ( że to ja zrobiłem Almore :) ) i poprawie wydajność. Na stronie Gear-Studio będą pojawiały się updaty serwera w formie .exe. Natomiast ci co będą hostować, będą też mogli pisać jakie rzeczy są do poprawki. Konta graczy są już szyfrowane, także nie będzie możliwości hackania, nawet hoster nie ma możliwości mieć wypasionej postaci, no chyba, że zna tajne kody tak jak ja :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fantasy Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 a wiesz czemu się tak dzieje?? Bo ja wiem. Dlatego że ,takie gry nie są zbytnio znane w kręgach graczy i zwykłe leszki(nie ubliżając nikomu) wykorzystują niewiedze graczy.NP. fidzi online to żywcem zerżnięte przykłady z tej stronki:http://reinerstileset.4players.de/englisch.htm EDIT: Najlepiej by było dogadać się z władzami gamecenter.pl i tam stworzyć sekcje alamory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Nie no mi się gra bardzo podoba.Tyle że teraz będzie tych Almor Online 1000 :( akie typki jak borocasso nawet grafik nie pozmieniają Patrze że mister borocasso znany jest takze tutaj xD robił już 1000 gier i żadna niewypaliła.;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Właśnie się od Borka dowiedziałem, że mam za mało ramu i w Almorę nie popykam. Buu :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 masz swiętą racje że nie udostępniasz kodów źródłowych, to by było chamskie, tyle pracy w to włożyłeś a potem byle cielak weźmie to, zmieni grafę i będą go wychwalać pod niebiosa, gry oczywiscie szkoda, ale to ze żre pamięć to wina GMa niestety :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielku Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 ale to jest smutne ;(;(... a tak na poważnie jakim prawem miałbyś oddawać kod źródłowy xD najlepiej tak jak to mówiłeś .exe serwerka i i i... robie serwerek :D:D EDIT:mi też chodzi płynnie nawet z muzą :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Coz mi jakos Almora chodzi plynnie, a wszyscy moi koledzy narzekaja ze tnie ;| PS. Jakbys juz udostepnil ten serv chetnie bym taki postawil xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubx Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Borek - Możesz spróbować napisać ( lub ktoś niech napisze ) sam serwer np. w C++. Źródła 39dll są udostępnione. Według mnie warto spróbować czegoś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Floodnik Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Wiem że Borek się nie podda :P Będziemy czekać choćby do śmierci, jeśli postanowiłbyś napisać grę w innym języku, np. C++. Gra duża nie jest, przy takim języku jak C++ szła by gładko. Oczywiście niczego od Ciebie nie oczekuję, ale widać wszystkim się ta gra podoba, i gdy była by napisana w jakimś innym języku zrobiłaby furorę. Nie można się po prostu poddać, trzeba spróbować czegoś innego. Jednak jak już mówiłem nie mam oczekiwań. Jeśli chcesz udostępnić serwer, to wszyscy będą zadowoleni :P Będą mogli się nacieszyć :P Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 @pablo: Jeżeli udostępni jako GNU GPL, to nawet jak jakiś typek przerobi, to będzie musiał udostępnić źródła, a za złamanie licencji oprogramowania są pewne kary... Poza tym, skoro duże projekty (nie mówię o GM) są udostępniane jako otwarto-źródłowe, jak Java, Virtualbox, Apple Darwin, to to znaczy, że taka otwartość źródła raczej umożliwia rozwój, a nie same szkody. @Borek: To może pora na dokończenie Hidden Swords :) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Pobrałem sobie teraz hidden swordsa to jest taki sam prawie jak almora grafa taka sama silnik chodzenia hero tez... i ma male wymaganie xP Kurde ten hidden sword choc narazie offline to jest zarabisty!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 ...sam nie dam rady tego zrobić...O! O! O! Ja! O! Ja chcę! Ogólnie to masakrycznie wyszła ta 0.6x z tego co widzę. Bugów.. cóż, nie pozbędziesz się ich. Im bardziej rozbudowany projekt, tym ich więcej - ale to rzecz oczywista jak mniemam. :) Potestuję na żywca nieco później. Wiesz. Praca itd.. Cieszę się jednak, że projekt jest rozwijany i że cieszy się dość dużą popularnością. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Cieszę się jednak, że projekt jest rozwijany i że cieszy się dość dużą popularnością. :) Borek napisał ze projekt będzie zawieszony... :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Kurde, mam wałkować, że chodzi mi o wyjście wersji 0.60, a nie o domniemanie pojawienie się następnych? Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Borek, nawet jeśli zawiesisz projekt i tak będziemy cię lubić. Prawda, drogi GMClanie? ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Tak! Doceniamy to co zrobiles i Twoje umiejetnosci. Chcialem podziekowac mojej mamie bez ktorej by mnie tu nie bylo wszystkim moim kolegom i friendom za to ze zawsze mnie podtrzymywali na duchu w tych trudnych chwilach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Lipca 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Borek, nawet jeśli zawiesisz projekt i tak będziemy cię lubić. Prawda, drogi GMClanie? ;] żeś powiedział... a nawet jak go nie będziemy lubić to co? akurat twoje lubienie / nielubienie borkowi wisi. A że robi dobre gry, to mówić nie trzeba. Myślę, że czas zabrać się za kolejny projekt Singleplayer, ew. z multiplayerem na 2 osoby i tyle. Ja bym borka widział w czymś takim jak projekt "Jeluvian" - http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=276972 naprawdę dobrze wykonana gierka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Ale Borek... nie szkoda ci tak porzucac tego projekta? Tyle pracy, wladowana kasa i jeszcze raz tyle pracy. Przeciez mozesz sobie odpoczac przez jakis czas, powoli naprawiac bledy. Teraz gdy wyszla obecna wersja 0.62 mysle ze nie ma co sie spieszyc. Grac sie da i to jest najwazniejsze. Mozesz sobie codziennie wieczorkiem, na godzinke, moze dwie siasc na kompie i probowac zwalczyc bledy. Naprawde nie ma pospiechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi