Sasuke-Kun Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 potrzebny mi code oto shemat: animacja>teleport do danego objektu>animacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 animacja>teleport do danego objektu>animacjaNic z tego nie rozumiem <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasuke-Kun Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 objekt ma animacje teleportu potem sie teleportuje do danego objektu a potem robi animacje proste :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 użyj instance_destroy instance_create żeby ten bohater(chyba o niego chodzi żeby się teleportował) i sprite_index więcej Ci nie pomoge nie zrobie Ci pomyśl troche, uwierz jak kiedyś robiłem takie coś do gry gdy obiekt miał kolizje z drzwiami i naciśnięcie guzika to wtedy przenosił się do innych drzwi niby wszedł do nich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasuke-Kun Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 nie rozumiem z tego co napisałeś =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 chodzi mi o to że Ci podpowiedziałem jak to zrobic a ty nawet nie napiszesz czy ten teleport ma być po naciśnięciu guzika czy przy kolizji z obiektem czy kolizja i guzik :angry: edit: troche nie kumam po co pisać taki skomplikowany kod dla niektórych niezrozumiały jak taki typ to wklei a nic nie będzie z tego kumać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 if (tel>=0) { sprite_index=sprGTeleport; speed=0;//Kod na zatrzymanie if (tel==1 && image_index=image_number-1) { x=objTeleport.x+32; y=objTeleport.y; image_index=0 tel=0; } if (tel==0 && image_index=image_number-1) { sprite_index=sprGracz; tel=-1; } } Daj to w step a w create: tel=-1; Aby to zadziałało użyj zmiennej tel i ustaw ją na tel=1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opisz dokładniej o co ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Na moje zrob po prostu ze po wejsciu w teleport x=jakistamobiekt.x; y=jakistamobiekt.y; bedzie to powodowalo ze wspolrzedne obiektu ktory skorzystal z teleportu (x i y )zmienia sie na wspolrzedne obiektu do jakiego mial sie przeteleportowac ( jakistamobiekt x i y ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasuke-Kun Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 if (tel>=0) { sprite_index=sprGTeleport; speed=0;//Kod na zatrzymanie if (tel==1 && image_index=image_number-1) { x=objTeleport.x+32; y=objTeleport.y; image_index=0 tel=0; } if (tel==0 && image_index=image_number-1) { sprite_index=sprGracz; tel=-1; } } Daj to w step a w create: tel=-1; Aby to zadziałało użyj zmiennej tel i ustaw ją na tel=1; Dzienx zadzalalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasuke-Kun Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 czekajcie ale jak zrobić by to się działo w danym momęcie bo robie gre (bijatyke) i jest to tak wcisne kombinacje zamieniam się w objekt ładowanie potem ładowanie zamienia się w teleport i gdy teleport skończy animacje chce by się teleportną do enemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Może byś wymyślił coś sam ? tutaj poczytaj http://www.gmclan.org/index.php?wiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 zrób jak wciśniesz guzk to: (tel==1 && image_index=image_number-1) { x=objTeleport.x+32; y=objTeleport.y; image_index=0 tel=0; } chyba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Wiem jak to zrobić, ale ci nie powiem, sam pomyśl, jest to łatwe do wykonania. ;) Pozdrawiam, Maxpayn :chris: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasuke-Kun Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 ja tylko nieznam komędy na teleport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 a nie znasz takiego czegoś jak funkcja: ten_teleport.image_index=ten_teleport.image_number-1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Za polozenie obiektu odpowiedzialne sa dwie zmienne 'x' i 'y' :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasuke-Kun Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 a nie znasz takiego czegoś jak funkcja:ten_teleport.image_index=ten_teleport.image_number-1 Nieznam :/ EDIT: Potrzebna mi tylko komęda na teleport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Za polozenie obiektu odpowiedzialne sa dwie zmienne 'x' i 'y' :) Ale w trybie 2D, a w trybie 3D trzy zmienne: x - położenie poziome y - położenie pionowe z - wysokość Pozdrawiam, Maxpayn :chris: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 jejku... chodzi Ci o przeniesienie sie obiektu gdzie indziej?? x=1 y=1 i dany obiekt przenosi sie na te wspolrzedne @Maxpayn tak chcialem to nawet napisac ale wydaje mi sie ze On robi to w 2d :) aczkolwiek ;) dobrze ze dodales ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasuke-Kun Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 a czyby zadziałalo coś z room_goto(walka) tylko czy da się ustawić na jakie x,y iść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Potrzebna mi tylko komęda na teleport. Ale co musisz zrobić np wpisać teleport, iść sie wysrać, nacisnąć enter?? Pozdrawiam, Maxpayn :chris: @Up: że co? @Down: tyle afery a mu chodziło tylko o takie coś... <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasuke-Kun Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 jejku... chodzi Ci o przeniesienie sie obiektu gdzie indziej?? x=1 y=1 i dany obiekt przenosi sie na te wspolrzedne @Maxpayn tak chcialem to nawet napisac ale wydaje mi sie ze On robi to w 2d :) aczkolwiek ;) dobrze ze dodales ;p To takie proste :blink: :blink: dzienki Edit: To niedziała ma wpisane tak if (place_free(x-8,y)) {sprite_index = Teleport_lewo1} x=enemy y=enemy {sprite_index = Teleport_lewo2} instance_change(kakashi_special2,0); if (place_free(x+8,y)) {sprite_index = Teleport_prawo1} x=enemy y=enemy {sprite_index = Teleport_prawo2} instance_change(kakashi_special2,0); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 a czyby zadziałalo coś z room_goto(walka) tylko czy da się ustawić na jakie x,y iść sa takie funkcje 'xstart' 'ystart' pokombinuj z tym @Sasuke-Kun nie ma za co :D takie podstawy jeszcze umiem xD @Maxpayn O wladco, twa madrosc mnie przerasta :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 @Up: pozwól że wytłumaczę do czego służą te funkcje :P : xstart - w tej zmiennej zapisuje sie pozycja x, ta którą miał jak się stworzył.( np przy starcie roomu ) ystart - w tej zmiennej zapisuje sie pozycja y, ta którą miał jak się stworzył.( np przy starcie roomu ) Pozdrawiam, Maxpayn :wheelchair: (czas mija a ja się starzeje xD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasuke-Kun Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 nadal niedziala ma wpisane tak if (place_free(x-8,y)) {sprite_index = Teleport_lewo1} x=enemy y=enemy {sprite_index = Teleport_lewo2} instance_change(kakashi_special2,0); if (place_free(x+8,y)) {sprite_index = Teleport_prawo1} x=enemy y=enemy {sprite_index = Teleport_prawo2} instance_change(kakashi_special2,0); a sprawdzam też czy tak: if (place_free(x-8,y)) {sprite_index = Teleport_lewo1} room_goto(room9) xstart=enemy ystart=enemy {sprite_index = Teleport_lewo2} instance_change(kakashi_special2,0); if (place_free(x+8,y)) {sprite_index = Teleport_prawo1} room_goto(room9) xstart=enemy ystart=enemy {sprite_index = Teleport_prawo2} instance_change(kakashi_special2,0); Oba niedziałają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 x=enemy.x y=enemy.y :] mysl chlopcze, mysl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasuke-Kun Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 dalej niedziała mam pomysł dam linka zaraz editne EDIT: Link: http://www.gmclan.org/up2015_12_zobacz.html zróbcie se byle jaki objekt o nazwie enemy bo przez przypadek usunelem :/ Edit:2 ide Spać pozdro dla zamęczonych tematem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Nie pomogę ci bo dałeś to w pliku .gm7 a tak btw. ludzie zostańcie przy Game Makerze 6! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 nie wiem o co chodzi tam w tym calym kodzie ;p ale troche zes nagryzmolil tam xD TU KLIKNIJ zobacz czy cos tu wogole zmienilem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi